fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפיליפינים היו הפסיכולוג שלי"

השערות שפיזר לאמו בבית, הבוטקה שאביו בנה לו בחניית הבית ברכסים, לימודי הספרות בקריות, המספרות המצליחות בתל אביב במרכז הכרמל, ההשתתפות ב"הישרדות" והיציאה מהארון. רועי לולו, מעצב השיער של נשות העשירון העליון, לא חושב שהוא טאלנט
עף הכי גבוה. רועי לולו (צילום: זיו לסמן)
עף הכי גבוה. רועי לולו (צילום: זיו לסמן)

ארבע שנים עברו בדיוק מאז פרץ רועי לולו לתודעת הישראלים, כשהפך בן לילה לאחד המתמודדים הצבעוניים והאהובים בתוכנית הריאליטי "הישרדות" בערוץ 10. למרות היכרותנו רבת השנים,  מעולם לא שמעתי את כל תולדות חייו, ידעתי בערך, אבל היה ברור לי שתדמית הפלצן שהדביקו לו לאחר התוכנית רחוקה מהמציאות.

לולו נולד ברכסים לאליס ודוד. ילד סנדוויץ', בין עדן  ורחלי . בגיל 17 ראה בבית הספר ילדה שקלעה צמה סינית והבין שאם ילמד לקלוע צמות סיניות, יוכל להרוויח חמישה שקלים על כל צמה. "אני אוטודידקט, אז למדתי בעצמי איך קולעים צמה סינית", הוא מספר השבוע במספרתו המעוצבת במרכז הכרמל, "התחלתי לעשות את זה בבית, עד שאמא שלי קיבלה עלי את הסעיף של המרוקאיות עם הלכלוך של השערות. כשזה קרה, סבא שלי אמר לי שיבנה לי מספרה בחנייה, וככה היה. פתחתי בוטקה של שלושה וחצי מ"ר, ושם הכל התחיל. עבדתי, אבל לא חשבתי שזה הולך להיות המקצוע שלי בחיים".

זה היה לקראת סוף שנות ה-90. לולו, רק בן 23, חזר מארצות הברית ולאחר מספר חודשים מצא את עצמו מנהל מספרה ברמות יצחק. "בתוך מספר חודשים הפכתי להיות בעל עסק, בזמן שכל החברים שלי בטיול של אחרי צבא בהודו. הם נסעו לטייל כדי להבין מי הם, ואני כבר הייתי עמוק בתוך העסק, קם בבוקר הולך לעבודה ומחזיק מספרה מלאת לקוחות. הייתי בקרייסס עם עצמי, חשבתי שזהו,אני הולך לעבוד פה עד יומי האחרון".

זו בערך הייתה גם התקופה שמדורי הרכילות בקריות ובחיפה גילו את לולו האטרקטיבי וכך גם הלקוחות. "הרבה יותר קל להצליח כשיש לך ביצים שהם לא שלך, ובמקרה הזה, ההורים שלי נתנו לי את כל הגב. אם לקוחה לא הייתה נראית לי, הייתי ישר אומר: 'חמודה זה לא מתאים'. הרשיתי לעצמי להשתגע ולעוף הכי גבוה שיכול להיות, כי לא פחדתי מכלום".

עף הכי גבוה. רועי לולו (צילום: זיו לסמן)
עף הכי גבוה. רועי לולו (צילום: זיו לסמן)

בשלב מסוים הקבלן, ממנו השכיר לולו את המספרה ברמות יצחק, פשט את הרגל וכונס נכסים התחיל לגרום לו בעיות. עוד לפני המעבר למרכז הכרמל, החליט לולו לנסוע למקום הכי רחוק בעולם כדי לנקות את הראש. הוא לקח איתו את חברתו הטובה אדוה מלמד וביחד המריאו לחודש וחצי באוסטרליה.

לולו היה בביתה של אדוה מלמד, כשדיברה עם ההפקה של הישרדות והמליצה עליו לתוכנית. "הזמינו אותי לאודישן שנמשך שעה, ואז אמרו לי שיזמינו אותי לעוד אודישן. אמרתי להם שאני לא מגיע לעוד אחד, שיגידו לי מה הם צריכים. אמרו שהם רוצים לראות אותי בבגד ים, אז התפשטתי, אמרו לי שצריך לאכול ג'וק, אז אכלתי.זו לא הייתה חוויה קלה, אבל זו הייתה חוויה ששינתה אותי לחלוטין. הבנתי שבחיים, אתה יכול למצוא אושר בכל דבר, וזה לא חייב להיות חומרי".

הייתה גם דרמה בשידור חי, כזו שעימתה את לולו עם זהותו המינית, בפריים טיים, לפני כל עם ישראל. "היציאה מהארון לא הייתה מתוכננת, אבל ניצלתי את ההזדמנות. הרגשתי כל כך אמיתי ושקוף, זה היה לי נראה מוזר לא לדבר על זה, כי אף אחד לא שאל אותי, אף אחד לא חשב, וכן, היה חשוב לי לדבר על זה, כי זה חלק ממני.  הפלורוסנט המיני שלי נדלק אצלי די מאוחר. לא ממש ידעתי לזהות את התחושות המיניות שהיו לי, לא ידעתי לזהות אם זה משהו שיש רק לי או לכולם.

עד גיל 35 הייתי כל הזמן עם בנות ובין לבין הרגשתי שאני מתאהב גם בגברים. לא ידעתי לתרגם את התחושה הזו ולא היה לי אומץ. אמרתי אז שלדעתי אני דו מיני, כי אני נמשך גם לגברים, וזה מה שהרגשתי, לא היה לי ניסיון לפני כן. ביום שארזתי ל'הישרדות', תוך כדי אריזה אמרתי לאמא שלי שאני חושב שאני אוהב גם בנים, אז היא אמרה לי: 'הו בשעה טובה, תודה שאתה מדבר איתי על זה'".

הסיפור המלא יתפרסם מחר במקומון :"הד הקריות".

רועי לולו. (צילום: זיו לסמן)
רועי לולו. (צילום: זיו לסמן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות