fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אני רואה אשפה בעיניים

עיריית חיפה הפכה את הכניסה לאיצטדיון קרית חיים לתחנת מעבר זמנית לאשפה. מנכ"ל הפועל חיפה: "במקום שנקבל עזרה הפכו אותנו למזבלה". העירייה: "במהלך הקיץ ינוקה האיצטדיון"
איצטדיון קרית חיים
האשפה בכניסה לאיצטדיון (צילום: הילה מלמד)

צביטה בלב: תושבי הקריות שזוכרים את איצטדיון קרית חיים שמקום שוקק חיים, גילו השבוע כי עיריית חיפה הפכה את הכניסה אליו לתחנת מעבר זמנית לאשפה. בהנהלת קבוצת הפועל חיפה ובהסתדרות טוענים כי איש לא הודיע להם על כך. ביום שני הגיעו למתחם האיצטדיון בקרית חיים משאיות של העירייה ושפכו לקרקע אשפה הכוללת גזם ופסולת שנאסף מרחבי הקריה. הפסולת נערמה בכניסה לאיצטדיון, אליה נכנסים הילדים והנערים המתאמנים בקבוצת הפועל חיפה והוריהם המגיעים לצפות באימונים ובמשחקים המתקיימים באיצטדיון.

"גם ככה האיצטדיון נראה מוזנח, אבל עדיין יש הרבה פעילות", אמר השבוע מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי. "לצערי, החליטו בעירייה לפתוח מזבלה בדיוק בכניסה לאיצטדיון, הניחו הרים של זבל, את כל הפסולת של הקריה הם החליטו להערים שם. הייתי המום. ביקשתי מחברת ההנהלה של הפועל חיפה יהודית זוסמנוביץ להוציא מכתב לעירייה. במקום שנקבל עזרה מהעירייה לשדרג את המתקן הישן, הפכו אותנו למזבלה. מה שמדהים הוא, שהעירייה לא ביקשה אישורמאיתנו, הם הגיעו על דעת עצמם ופתחו שם מזבלה".

איצטדיון קרית חיים
האשפה בכניסה לאיצטדיון (צילום: הילה מלמד)

מנהל אגף הנכסים בהסתדרות, אלי נחמיאס, מסר בתגובה: "בביקור שערכו נציגי ההסתדרות בשטח חניון האיצטדיון ביום שני, התברר לנו כי עיריית חיפה מבצעת עבודות פינוי אשפה. זאת, תוך הצבת מספר מוגבל של משאיות אשפה וריקון האשפה על ידי טרקטור בודד למטמנת האשפה האזורית. נמסר לנו על ידי נציגות מוסמכת של עיריית חיפה כי עד ליום רביעי תסתיים עבודת פינוי האשפה והמצב ישוב לקדמותו. לא מדובר באשפה אורגנית ביתית אלא גזם, משטחי עץ וכו', אשר אינם מהווים מטרד ריח. עוד נציין כי ערימת האשפה קטנה יחסית, ונמצאת במרחק של 200 מטרים מבית הפועל בו מתאמנים הילדים. ניקיון המגרש והשירות לאזרח נמצאים בראש מעיינינו".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה עורכת מצבע ניקיון לקראת הקיץ במהלכו ינוקה שטח איצטדיון קרית חיים מפסולת בניין, גזם וגרוטאות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות