fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איגרוף תאילנדי: ארבע מדליות לספורטאי גולדן פייטר

לידיעתכם, ספורטאי הקריות מצטיינים גם באיגרוף תאילנדי. בשבת התקיימה בכרמיאל תחרות גביע המדינה, חניכיו של אורן ריבקוב הפגינו עליונות מוחלטת
ריספקט. אורן ריבקוב (משמאל עם הגביע) וחניכיו המוכשרים (צילום: קסניה ריבקוב)

בשבת התקיימה בכרמיאל תחרות גביע המדינה באיגרוף תאילנדי. 60 ספורטאים מכל רחבי הארץ, בתוכם ארבעה ממועדון גולדן פייטר בקרית חיים, השתתפו בתחרות. התחרות התקיימה על פי חוקים חובבניים, כלומר עם מיגון לראש ולרגליים.

הענף מתפתח בשנים האחרונות בקצב גדול, גם בארץ, והוא מכר כאן על ידי רשות הספורט ומשרד החינוך. הענף פועל במסגרת עמותת איילת שמאגדת את הענפים הלא אולימפיים. כאמור ארבעה חניכים צעירים ממועדון גולדן פייטר בקרית חיים, בהדרכת המאמן אורן ריבקוב זכו בהישגים מצוינים בתחרות בכרמיאל. מל קוקורוב מקרית חיים, בן 13 השתתף בתחרות לג'וניור, שמיועדת לילדים מגיל 13 עד 16. הוא זכה במקום הראשון במשקל עד 51 ק"ג, למרות שהיה צעיר המשתתפים בתחרות. מל זכה בשנתיים הקדומות ברציפות בתואר אלוף ישראל לקדטים.

ריספקט. אורן ריבקוב (משמאל עם הגביע) וחניכיו המוכשרים (צילום: קסניה ריבקוב)

ויק טפר בן 13 מקרית ים, זכה גם כן במקום הראשון במשקל עד 54 ק"ג. ויק זכה בשנה שעברה בתואר אלוף ישראל לילדים. תמיר גיאוייב בן 11 מקרית חיים, זכה במקום הראשון לילדים לאחר שגבר בשני קרבות על יריביו בנוק אאוט. גם תמיר זכה בשנה שעברה בתואר אלוף ישראל.

"זקן" הספורטאים של המועדון, אנדרי בילבוקי בן ה~18 מקרית ים סיים במקום הראשון לנוער לאחר שגבר בקרב מצוין על ספורטאי מירושלים. אנדרי הוא סגן אלוף ישראל לנוער. מאמן המועדון אורן ריבקוב ראוי לכל המחמאות על העבודה המקצועית שהוא עושה עם חניכיו.

ריבקוב בן 30, מסכיר בגאווה את הישג השיא של המועדון שלו בקרית חיים כאשר חניך שלו, ארתור מיינוג, זכה בתואר אלוף העולם לנוער בשנת 2006. המועדון של ריבוקב פועל בקרית חיים מזה עשר שנים ולאחרונה הוא פתח מועדון נוסף בקרית אתא במרכז שביט. לדבריו הוא שם דגש על איכות ועל ספורט תחרותי, לא מעניין אותו העניין המסחרי והכמו: "למזלי אירגוף תאילנדי זה ההובי שלי", מציין ריבקוב שעבר של חצי שנה בתחום בתאילנד ובארץ עבר קורס מאמנים בכירים במכון וינגייט. הוא גם אימן בער את נבחרת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות