fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 אחוז מהתלמידים בחרו במרצ

תלמידי רשת החינוך אנקורי השתתפו בקלפי מדגמי. מרצ זכתה למרבית הקולות בצפון. אחריה הגיעו המפלגות: הליכוד-ביתנו, הבית היהודי והתנועה עם 15%מהקולות כל אחת. יש עתיד והעבודה עם 12% מהקולות בלבד
המורה אורן בכר מרשת חינוך אנקורי בהפנינג הבחירות. ( צילום: טליה נגר)

כ-600 תלמידי כיתות יא'-יב' מרשת החינוך אנקורי מרחבי הארץ, הצביעו בקלפי מדגמי לקראת הבחירות הקרובות. ברגע האמת, לאחר ספירת הקולות, ציפתה הפתעה כאשר את מירב הקולות גרפה מפלגת 'מרצ' עם 30 אחוז מקולות תלמידי קמפוס צפון. אחריה הגיעו המפלגות: הליכוד-ביתנו, הבית היהודי והתנועה עם 15%מהקולות כל אחת. יש עתיד והעבודה עם 12% מהקולות בלבד. סניף אנקורי בצפון ממוקם בקרית ביאליק ומשמש כשלוחה צפונית של הרשת.

המורה אורן בכר מרשת חינוך אנקורי בהפנינג הבחירות. (צילום: טליה נגר)

במסגרת האירוע, עלו נציגי המורים מהקמפוסים השונים ושטחו בפני התלמידים את המצעים השונים של המפלגות המרכזיות. לאחר ההתרשמות מהעמדות השונות נערכה ההצבעה, כאשר התלמידים זכו לעבור את תהליך ההצבעה מאחורי פרגוד, בדומה לתהליך ההצבעה המקורי.

לאירוע קדם שבוע הכנה אינטנסיבי במהלכו עברו התלמידים סקירות מלאות של עמדות המפלגות. קירות הקמפוסים כוסו בפוסטרים צבעוניים והתלמידים אף צולמו בוידאו ונשאלו לדעותיהם סביב דילמות מוסריות שונות.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות