fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

3 קונות נשכחו במשביר

הזעיקו את המשטרה כדי לצאת. המשביר: "הן לא התייחסו לבקשות שלנו לעזוב לקראת הסגירה"
שופינג אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

המבצעים והסיילים במשביר לצרכן בקריון מושכים אליהם רבים מהמבקרים. יש כאלו שגם נשארים בפנים אחרי כיבוי אורות. כך קרה בשבוע שעבר, ביום רביעי בשעת הערב. שלוש נשים הגיעו למשביר כדי לעשות קצת שופינג וננעלו בפנים.

שופינג אילוסטרציה
חולצו במהירות. צילום אילוסטרציה

 המשביר נועל את שעריו בשעה 22:00 בערב, והנשים שמדדו בגדים, נשכחו בתאי המדידה. שהבינו כי הן היחידות במתחם יחד עם הבגדים, הסבונים ומוצרי החשמל, התקשרו למשטרה ומסרו כי נשכחו בפנים. אל דאגה הם לא בילו שם את הלילה ושוחררו כעבור זמן קצר.

 מהמשביר לצרכן נמסר בתגובה: "הלקוחות ביצעו קנייה במחלקת כלי בית.  בסיום הרכישה ליוותה אותם המוכרת אל המעלית, והסבירה להן שהסניף עומד להיסגר תוך מספר דקות. 
לפני סגירת הסניף כרזו ללקוחות שהסניף עומד להיסגר,  ואף עמעמו את האורות.  למרות שהיה ידוע שהסניף עומד להיסגר בחרו הלקוחות להמשיך להסתובב בסניף במקום לצאת ממנו. 
שהתקבלה הפנייה מקב"ט הקריון, הנושא טופל במהירות. למשביר יש נהלים, מסודרים וקפדניים, בנושא על פיהם פעלה במקרה זה.  יחד עם זאת ולאור המקרה, תשוב הרשת ותחדד אותם מול עובדיה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות