fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

19 שנים למותו

במוצאי שבת בשעה 19:00 יתקיים באולם הספורט על שם דני ז"ק: רחוב דפנה 56 בקרית ביאליק, ערב כדורסל מרגש לזכרו של רועי גליק. באירוע ייטלו חלק חבריו של רועי וכן שחקני אורט קרית ביאליק לדורותיהם
רועי גליק
רועי גליק ז"ל (צילום: משפחתי)

לפני כשנה וחצי התקיים המפגש האחרון לזכרו של רועי גליק ז"ל. זה היה אירוע גדול ומרגש במיוחד, שאורגן בצורה יוצאת מהכלל על ידי משפחת גליק, בעזרתו של אילן עמר ועוד אנשים טובים. במוצ"ש הקרוב בשעה 19:00 ייפגשו כולם שוב. גם הפעם יתקיים האירוע באולם הספורט על שם דני ז"ק: רחוב דפנה 56 בקרית ביאליק. גם הפעם אותם אנשים חברו לארגון, וכעת אחרי שבועות רבים של הכנות כולם מצפים לערב שעשוי להיות מרגש, לא פחות מהקודם.

19 שנים חלפו מאז נפטר רועי בגיל 15 וחצי ממחלת הנשיקה. הוא שיחק בקבוצות הכדורסל של מכבי קרית ביאליק ואורט קרית ביאליק והיה אהוד מאוד ואהוב על חבריו והפייבוריט של המאמנים, בזכות אופיו הנהדר. הוא היה שחקן מצטיין, מאוד קבוצתי, ממושמע, לוחם מאין כמוהו ומסור לקבוצה. במהלך הערב יתקיים טקס לזכרו של רועי, כמן כן תתקיים תחרות שלשות ומופע הטבעות. בחלק המרכזי של הערב יתקיים משחק בין החברים של רועי, ששיחקו חדיו לפני 19 שנה בקבוצת הילדים של מכבי קרית ביאליק, לבין נבחרת בית הספר וכוכבי אורט קרית ביאליק לדורותיהם. במשחק אמורים להשתתף: שמוליק ברנר, יניב זלוף, ירון זלוטולוב ויגאל אמויאל, אשר זכו עם נבחרת בית הספר באליפות העולם, שהתקיימה בשנת 1989 בצרפת. בנוסף אמורים להשתתף ליאור שגב, אילן נניקשוילי, זיו תבור, אלון מרלי ועוד שחקנים מצוינים, שכיכבו אף הם בנבחרת אורט קרית ביאליק.

רועי גליק
רועי גליק ז"ל (צילום: משפחתי)

שמוליק ברנר, חברו הטוב של רועי: "הדבר שהכי בלט אצל רועי היה האופי שלו, היום אחרי שעברתי הרבה בכדורסל, אני יכול לומר שאין הרבה שחקנים עם רמת מחויבות, השקעה ורצינות כפי שהיה לרועי. הוא היה מאוד מיוחד". יצוין כי החברים של רועי התכוננו בצורה רצינית לקראת האירוע, הם נפגשו לאחרונה כמה פעמים וקיימו אימונים משותפים, יש להדגיש כי חלקם מתגוררים במקומות רחוקים.

כל מי שהכיר את רועי ומוקירי זכרו, החברים מבית הספר ומהקבוצות, המורים והמאמנים, וכל מי שמקורב לאורט קרית ביאליק, למכבי ביאליק ולכדורסל בקריה מוזמנים לבוא להשתתף באירוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות