fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: החלה אכיפה בנושא כלבים משוטטים בעיר

מדו"ח שהועבר לראש העירייה עולה, כי במהלך השבועות האחרונים נתפסו ברחבי העיר מעל 20 כלבים משוטטים, אשר מרביתם נמצאו ללא שבב אלקטרוני. קנסות הוטלו על בעלי הכלבים
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אחרי שראש העירייה אלי דוקורסקי הנחה את מנהל הפיקוח העירוני, לתגבר את מערך הסיורים בעיר על מנת למגר את תופעת צואת בעלי חיים ברחבי העיר, דוקורסקי הנחה את מנהל הפיקוח העירוני וצוותו להגביר את הסיורים ולגלות אפס סובלנות כלפי כלבים משוטטים ללא השגחה.

ווטרינר העירייה, ד"ר דוד דדיה, העביר לדוקורסקי דו"ח מפורט אשר ממנו עולה, כי במהלך השבועות האחרונים נתפסו ברחבי העיר מעל 20 כלבים משוטטים, אשר מרביתם נמצאו ללא שבב אלקטרוני. קנסות הוטלו על בעלי הכלבים המשוטטים ללא השגחה ובמידת הצורך אף יורחקו מבעליהם להסגר בפנסיון.

ראש העירייה שב והדגיש כי על אף האהבה הרבה לבעלי החיים, אל לנו לזנוח את חובתנו הציבורית וכי נפעל במלוא המרץ על מנת למגר את תופעת שוטטות בעלי החיים ברחובות העיר ללא השגת בעליהם: "לא ניתן כי איכות חיי התושבים בעיר תיפגע בשל רשלנותם של בעלי הכלבים".

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות