fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירי ביאליק העלו את המחזמר סיפור הפרברים

הלהקה הוזמנה להופעה בפני הקהילות היהודיות בלונדון. המסר של המופע: באלימות לא משיגים דבר
כבוד לעיר . סיפור הפרברים של צעירי ביאליק (צילום: באדיבות עיריית קרית ביאליק)

להקת צעירי ביאליק, ששמה הולך לפניה, סיכמה השנה 18 שנות פעילות עם המחזמר המצליח "סיפור הפרברים". במופע הבכורה של המחזמר סיפור  נכחו 500 אורחים ביניהם ראש העירייה אלי דוקורסקי ורעייתו, חברי מועצת עיר, מנהלי בתי ספר, מפקחים של משרד החינוך ואורחים רבים ביניהם חמוטל בן זאב ואחיה השחקן הוותיק דורי בן זאב.

סיפור הפרברים נערך באולם הרב תכליתי ע"ש דני זק. אולם הספורט הפך לבימת תיאטרון, תחת ידיהם המוכשרות של התפאורנים אבי נהרי וטטה סטרקובסקי שהפליאו ויצרו את אורות השכונות של ניו יורק.

מנהלת אגף גיוס משאבים קשרי חוץ ואירועים קרני בלס, ציינה בדברי הפתיחה שהלהקה הפכה למותג וזאת הזכות הצוות המסור שעובד עם הלהקה מיום היווסדה. בזכות צוות מקצועי זה הוזמנה הלהקה ללונדון, להעמיד בפני הקהילה היהודית את טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ואת חגיגות יום העצמאות.
דוקורסקי:  "אני סמוך ובטוח שהלהקה תביא ללונדון את הפנים היפות של מדינת ישראל, והילדים יהיו לבטח השגרירים הטובים ביותר של הקריה".

כבוד לעיר. מנהל המוזיקלי: רונן ויליאמס, כוריאוגרפית רותי סולומון, מנהלת: רחל אמיר, במאי: תומר רוסו (צילום: באדיבות עיריית קרית ביאליק)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות