fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק ציבורי חדש נפתח בשכונת צור שלום

הפארק משתרע על שטח של כ-4 דונמים וכולל מגרש משחקים לילדים מגיל 3, מרבדי דשא, תאורת רחוב חדישה ופינות הצללה לנוחות הציבור
הפארק החדש (צילום: באדיבות עיריית קרית ביאליק)

עיריית קרית ביאליק השלימה בימים אלו את הקמתו של פארק חדש בשכונת צור שלום בעלות כוללת של 700 אלף שקלים. הפארק החדש נבנה על שטח נטוש מאחורי הרחובות פרישמן ומימון.

הפארק משתרע על שטח של כ-4 דונמים וכולל מגרש משחקים לילדים מגיל 3, מרבדי דשא, תאורת רחוב חדישה ופינות הצללה לנוחות הציבור.

עד תחילת העבודות לבניית הפארק, עמד השטח נטוש ומוזנח במשך תקופה ארוכה. העשבייה הרבה שצמחה ומאגרי פסולת אדירים שהצטברו עליו, פגעו בחזות השכונה וברווחת חיי התושבים. לאחר השיפוץ יוכלו התושבים ליהנות מפינת חמד נוספת בעיר המתווספת למספר רב של מגרשים ופארקים שנבנו או עברו שדרוג ושיפוץ.

ראש העירייה אלי דוקורסקי, מסר כי פארק זה מתווסף לשורת פרויקטים נוספים אותם השלימה העיריה בשכונת צור שלום, ביניהם: מועדון נוער, תנועת נוער הצופים ומגרשי משחקים, שהוקמו לשיפור את איכות חייהם של תושבי השכונה.

הפארק החדש בצור שלום (צילום: באדיבות עיריית קרית ביאליק)
הפארק החדש בצור שלום (צילום: באדיבות עיריית קרית ביאליק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות