fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק הרקפות בקרית ביאליק: 10 דירות נחטפו

חברת לאטי יזמות קיימה בחול המועד פסח הפנינג מכירות בפרויקט בגבעת הרקפות. היקף המכירות בהפנינג – כ-19 מיליון שקלים
פארק הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: OLIN)

חברת לאטי יזמות, שקיימה בחול המועד פסח הפנינג מכירות לפרויקט שלה "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות קרית ביאליק, מדווחת, כי כל 10 הדירות שהוקצו למכירה בהפנינג המכירות נחטפו. ההיקף הכספי הכולל של המכירות בהפנינג נאמד ב-19 מיליון שקלים. חגיגת המכירות, שנמשכה יומיים, כלל פינות יצירה, מתנפחים והפעלות לילדים.

"פארק הרקפות" יציע דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן עם גינה גדולה ודירות פנטהאוז במפלס אחד עם מרפסת גדולה במיוחד וכן דירת פנטהאוז לופט ייחודית עם מרפסת רחבה. שטח הדירות – מכ-75 מ"ר לדירת שלושה חדרים ועד כ-170 מ"ר לדירת פנטהאוז שישה חדרים, לופט יוקרתי, במפלס אחד. לכל דירה מרפסות ענק כסטנדרט, סוויטות הורים מפנקות ונוף מדהים וירוק. בנוסף, לכל דירה שתי חניות תת קרקעיות ומחסן פרטי. עוד בפרויקט: לובי ראשי דו-קומתי אקסקלוסיבי שעוצב על ידי מעצבי פנים מהמובילים בישראל הכולל חדר כושר, מועדון דיירים ושומר; פארק ענק וירוק עם פינות ישיבה, מתקני שעשועים ומסלולי טיול וריצה. לפרויקט גישה לצירים מרכזיים, מרכזי קניות ובסביבתו בתי ספר, גנים, קופת חולים ועוד.

פארק הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: OLIN)
פארק הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: OLIN)

מחירי הדירות: החל מכ-1.25 מיליון שקלים ועד לכ-3.8 מיליון שקלים לפנטהאוז לופט יחיד בקומה הכולל בריכת שחייה פרטית.

לקונספט של הפרויקט חברו שלושה אדריכלים מהמעלה הראשונה. כל מעצב עיצב מתחם, וכך התקבלו שלושה מתחמים שונים של כ-7 דונם, כ-5 דונם וכ-4 דונם.

מפרט הדירות הוא סופר פרימיום וכולל מערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, אריחי 80 על 80 מפורצלן, מערכת מיזוג מרכזית, אסלות סמויות תוצרת גרוהה ומפתחי חלונות עצומים. עד עתה נמכרו בפרויקט, כ-92 דירות בהיקף כספי כולל של כ-182 מיליון שקליןם. ההיקף הכספי המשוער של המכירות נאמד ב-400 מיליון שקלים. מועד האכלוס – בתוך 20 חודשים, כאשר עבודות הבנייה בשטח מתבצעות בקצב מואץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות