fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על השטיח האדום

בקריון הושקה אמש החנות השנייה בישראל של מותג האופנה הבינלאומי FOREVER21. היה הוליווד
האחים לבית שמו ונשותיהם (צילום: מיכל גילת)
האחים לבית שמו ונשותיהם (צילום: מיכל גילת)

אמש, רביעי, הושקה החנות הענקית של מותג האופנה הבינלאומי FOREVER21 בקריון בקרית ביאליק. זו החנות השנייה של החברה בישראל. חנות נוספת נמצאת בקניון עזריאלי בתל אביב. הבוקר, חמישי, בשעה 10:00, החנות נפתחת רשמית לקהל הרחב.

» בואו לדבר על זה בפייסבוק

נטלי דדון (צילום: מיכל גילת)

סמנכ"לית שיווק FOREVER21, לינדה צ'אנג: "הקריון בקרית ביאליק הוא מיקום מרכזי ומוביל לפתיחת החנות השנייה שלנו בישראל. כחברה מובילה בינלאומית אשר נמצאת בצמיחה כלכלית, אנו רואים פוטנציאל גדול להתרחבות נוספת של המותג בישראל. נשווק בישראל מגוון עצום של פריטים אופנתיים עם ערך מוסף גדול עבור קהל הלקוחות שלנו".

החנות החדשה מציעה מבחר עצום של פריטי אופנה – ביגוד, הנעלה ואקססוריז לנשים וגברים – בשטח של יותר מ-1500 מ"ר.

חלי ויובל ממן (צילום: מיכל גילת)
חלי ויובל ממן (צילום: מיכל גילת)

מטה חברת Forever21 נמצא בלוס אנג'לס, קליפורניה, המציע את מוצריה במחירים נוחים. החברה עובדת על פי מודל של אופנה מהירה ומתחלפת, ובכל יום נכנסת סחורה חדשה לכל חנויות המותג ברחבי העולם. ל- Forever21כ-550 חנויות בארה"ב, עם פעילות בינלאומית בקנדה, סין, קולומביה, קוסטה ריקה, אירופה, הונג קונג, ישראל, יפן, סינגפור, קוריאה, מקסימו, פיליפינים ובריטניה.

האחים לבית שמו ונשותיהם (צילום: מיכל גילת)
האחים לבית שמו ונשותיהם (צילום: מיכל גילת)
רחלי בן גלים ויניב אביזרץ מהאח הגדול
רחלי בן גלים ויניב אביזרץ מהאח הגדול (צילום: מיכל גילת)

אז מי צעד על השטיח האדום ונהנה מכיבוד משובח מבית מיקי שמו? נאוה קול, נטלי דדון, קארין כהן, חלי ממן, מיקי שמו, אימאן בסטוני, יניב מ"האח הגדול", רחלי בן גלים, ישראל סביון, מנכ"ל הקריון, דודו שגיא ועוד רבים. היה הוליווד.

קארין כהן (צילום: מיכל גילת)
קארין כהן (צילום: מיכל גילת)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות