fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגמר הרומן: בועז גולן ועיריית קרית ביאליק כבר לא

דובר עיריית קרית ביאליק בועז גולן, הודיע היום כי הוא מסיים את תפקידו בעירייה
בועז גולן (צילום: רותם כבסה)

דובר עיריית קרית ביאליק, בועז גולן הודיע לפני שעה קלה כי הוא מסיים את עבודתו בעיריית קרית ביאליק אחרי תשעה חודשים בלבד. גולן איש תקשורת וותיק,  היה בעבר דובר עיריית קרית מוצקין וסמנכ"ל הפועל חיפה, ייסד את אתר האינטרנט "0404" ומשמש כדובר דובר זק"א ואיחוד הצלה בהתנדבות.

במאי השנה, נכנס לתפקידו כראש תחום תקשורת בעיריית קרית ביאליק ועל תקן עוזרו של ראש העירייה אלי דוקורסקי, תפקיד שלא חייב במכרז. היום (ראשון) כתב: "הבוקר סיימתי רשמית את ההתקשרות שלי עם הלקוח – עיריית קריית ביאליק וזאת לאחר שלפני חודשיים מסרתי בעניין הודעה מוקדמת לעירייה. שמח על כך שבמשך עשרה חודשים ובתוך זמן קצר מאוד העלתי את קריית ביאליק על מפת התקשורת הארצית ובפריים טיים – עשרות פעמים. איחולי הצלחה לעיר ולפרנסיה ולדברים הטובים הקורים בקריית ביאליק".

בועז גולן (צילום: רותם כבסה)

במהלך כל התקופה, גולן עבד בקשר ישיר עם עיתונאים והוציא באופן שבועי הודעות לעיתונות. מינויו של גולן, תושב קרית אתא לעוזרו הנאמן של דוקורסקי משך אש לפני כשנה  וכתבות על המינוי נכתבו בכל המקומונים.

בראיון שנערך עימו בחודש מרץ, אמר גולן ל"הד הקריות": "תאמיני לי אני אפילו לא ידוע כמה אני הולך להרוויח בקריית ביאליק. מה שבטוח זה יהיה הרבה פחות מהפועל חיפה. אני מתחיל במאי שתסתיים עונת הכדורגל. מחפשים עליי כל הזמן סיפורים וחומרים ולא מוצאים. אני לא מחפש לריב עם אף אחד, החלטתי לחזור לעשייה ציבורית מוניציפלית זה הדבר שאני הכי טוב בו. אני לא מגדיר את עצמי כטייקון תקשורת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות