fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצוקת חנייה

שני תושבים, מקרית ביאליק וקרית מוצקין, הגישו שתי תביעות ייצוגיות בדרישה שהעיריות ישיבו לתושבים כספים ששילמו עבור תווי החנייה. זאת בטענה כי אין להן סמכות למכור את התווים הללו. בתגובה ועד שיסתיים ההליך המשפטי, הופסקה מכירת התווים בקרית מוצקין. התוצאה: הרבה תושבים מתלוננים שהם נאלצים לשלם יותר במדחנים ובאפליקציות עבור חנייה
מכוניות חונות בשולי הדרך בגלל מחסור בחנייה בחניון צילום: נירית שפאץ
מצוקת חניה בקריות. צילום: נירית שפאץ

בשבוע שעבר פרסמה עיריית קרית מוצקין מנשר לציבור הנהגים בעיר, בו הודיעה על הפסקת הנפקת תווי חנייה לשנת 2015. במנשר צוין כי הפסקת הנפקת תווי החנייה נובעת מתביעה ייצוגית שהגיש תושב העיר נגד העירייה, וכי כתוצאה מהתביעה, החל מינואר 2015, ייאלצו תושבי העיר להשתמש במדחנים או באפליקציות שונות לתשלום עבור חנייה. המשמעות: זה יעלה להם יותר.

התביעה הייצוגית הוגשה על ידי שני תושבי הקריות, תושב קרית מוצקין ותושבת קרית ביאליק, נגד שתי הרשויות המקומיות, במטרה לחייב אותן להשיב לתושבי העיר את הכספים שנגבו מהם עבור תו חנייה שנתי. הטענה: לעיריות אין סמכות לגבות תשלום עבור תו חנייה שנתי.

עיון בדוח הכספי של עיריית קרית מוצקין לשנת 2012 מעלה כי באותה שנה נגבו בגין אגרות וקנסות חנייה יותר מ-4.5 מיליון שקלים.
השבוע פרסמה עיריית קרית מוצקין כי תושבים זועמים דורשים לבטל את התביעה הייצוגית שהוגשה נגד העירייה. על פי פרסום העירייה, התושבים דרשו להודיע כי אינם חלק מהתביעה וכי התובע לא מייצג אותם.
הסיפור המלא מחר ב: "הד הקריות"

מכוניות חונות בשולי הדרך בגלל מחסור בחנייה בחניון צילום: נירית שפאץ
מצוקת חניה בקריות. צילום: נירית שפאץ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות