fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדלי אזריאלי

סגן ראש עיריית קרית ביאליק מונה לתפקיד יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה במקומו של שמואל סיסו. זאת לאחר שאף אחד מראשי הערים בקריות לא הגיש מועמדות. ל"הד הקריות" מסביר אזריאל למה הוא האיש הנכון במקום הנכון
יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)
יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)

יוסי אזריאל נבחר השבוע לתפקיד יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה קריות, זאת לאחר שאף ראש עירייה מהקריות לא התמודד והוא היחיד שהגיש את מועמדותו. "אני רציתי את התפקיד ואף אחד אחר לא רצה", אמר השבוע אזריאל, "רציתי את התפקיד, כי באופי שלי, אני טיפוס שרוצה ללמוד כל הזמן".

"אנטרל את עצמי"
אזריאל, משמש סגן ומ"מ ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי. מיום ראשון הקרוב הוא גם יעמוד בראש הוועדה לתכנון ובניה קריות, בה חברות הקריות ביאליק, מוצקין וים. אזריאל יחליף את היו"ר היוצא, שמואל סיסו, שפרש לפני כחודשיים מתפקידו כראש עיריית קרית ים.

הוועדה, הכוללת 17 חברים, מורכבת מראשי הערים ומחברי מועצה. המינוי המקצועי היחידי שיש בוועדה הוא מהנדס הוועדה משה יבין. על השאלה, איך הוא מתכוון לתמרן בין תפקידו כסגן ראש עירייה לבין תפקידו החדש, אומר אזריאל: "אנטרל את עצמי באותו האופן בו אני מנטרל את עצמי בתפקיד הסגן. ברור שאני איש פוליטי וברור שיגיעו למשרדי הוועדה תושבים שאני מכיר מקרית ביאליק. מבחינת חברי הוועדה, אני חבר בוועדה כבר עשר שנים וראשי הערים עובדים בהרמוניה. יש איזה הסכם לא כתוב בין ראשי הערים, שכל עיר קובעת לעצמה את מדיניות הבנייה שלה והכל בכפוף לחוקי התכנון והבנייה. ראשי הערים לא מתערבים אחד לשני באופי הבנייה ואני בטוח שזה יישמר, אין יריבות ואין התערבות. כל אחד והבנייה שלו בעיר וזה מסתדר עם הוועדה".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "הד הקריות"

יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)
יוסי אזריאל (צילום: הילה מלמד)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות