fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזכרו של רועי גליק

מחר (שבת) בשעה 18:30 יתקיים בביאליק ערב כדורסל מרגש בהשתתפות חבריו וקרוביו של רועי. שמוליק ברנר: "רועי היה מאוד מיוחד". כל מי שמקורב לאורט ביאליק, למכבי ביאליק ולכדורסל בקריה מוזמן להשתתף באירוע
רועי גליק
רועי גליק ז"ל (צילום: משפחתי)

שבועות רבים של הכנות הגיעו בימים אלה לסיומם. מחר, מוצאי שבת, בשעה 18:30 יתקיים באולם הספורט על שם דני ז"ק: רחוב דפנה 56 בקרית ביאליק ערב כדורסל מרגש לזכרו של רועי גליק.

במהלך הערב יתקיים טקס לזכרו של רועי, כמן כן תתקיים תחרות שלשות ומופע הטבעות. בחלק המרכזי של הערב יתקיים משחק בין נבחרת בית הספר והחברים של רועי מול כוכבי אורט קרית ביאליק לדורותיהם. אמורים להשתתף במשחק: מאיר טפירו, שמוליק ברנר, יניב זלוף, ליאור שגב, אילן נניקשוילי, דגן יבזורי, זיו תבור, יגאל אמויאל, אלון מרלי ועוד שחקנים מצוינים.

רועי גליק
רועי גליק ז"ל (צילום: משפחתי)

שמוליק ברנר, חברו הטוב של רועי מתרגש לקראת האירוע: "בוודאי שאגיע, זה חשוב למשפחה, חשוב לי מאוד, וחשוב לחברים שהשם של רועי יהיה קשור לאורט קרית ביאליק, כי מה שאפיין את רועי זה האהבה לספורט והשאיפה למצוינות. אני שמח מאוד שזה קורה. הדבר שהכי בלט אצל רועי היה האופי שלו, היום אחרי שעברתי הרבה בכדורסל, אני יכול לומר שאין הרבה שחקנים עם רמת מחויבות, השקעה ורצינות כפי שהיה לרועי. הוא היה מאוד מיוחד".

כל מי שהכיר את רועי ומוקירי זכרו, החברים מבית הספר ומהקבוצות, המורים והמאמנים, וכל מי שמקורב לאורט ביאליק, למכבי ביאליק ולכדורסל בקריה מוזמנים לבוא להשתתף באירוע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות