fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל הליגה מצדיעה לצור שלום

מכבי צור שלום הדהימה ביום שלישי בביתה את מוליכת הטבלה הגאה עירוני נשר וטיפסה למקום השני, במרחק ארבע נקודות בלבד מנשר. כל הליגה ציפתה לניצחון הזה. מאמן צור שלום קובי דנינו: "אנשים לא מפסיקים להתקשר ולברך. אני מאושר וגאה בשחקנים שנתנו משחק לחימה הרואי"
כובש שער הניצחון אלירן אלקובי מלפנים (צילום: חג'אג' רחאל)
חגיגה גדולה בצור שלום. כובש שער הניצחון אלירן אלקובי מלפנים (צילום: חג'אג' רחאל)

רק לפני שלושה שבועות פרשני הכדורגל הכתירו את עירוני נשר כאלופה בטוחה של ליגה א' צפון בכדורגל. חניכיו של אלדד שביט חזרו ממשחק חוץ בכרמיאל עם ניצחון 1:0, אחרי שכבשו את שער הניצחון בדקה ה-93. 'מזל של אלופים', כך אמרו כולם ואכן בתום המחזור ה-12 דורגה הקבוצה במקום הראשון בפער של 9 נקודות על הפועל הרצליה, שדורגה במקום השני, ו-10 נקודות ממכבי צור שלום, שדורגה במקום השלישי. המאזן של נשר היה 9 נצחונות, שלוש תוצאות תיקו ואפס הפסדים. הליגה גמורה? לא ממש. שבוע אחרי כן הפועל הרצליה הגיעה לנשר וניצחה 1:2.
חלף עוד שבוע ונשר יצאה למשחק חוץ נגד מכבי צור שלום. נשר חששה מהמשחק, גם בגלל שצור שלום הוכיחה שהיא קבוצה חזקה, גם בגלל המגרש הבעייתי בצור שלום, שלא מאפשר לפתח משחק טכני ועירוני נשר היא קבוצה טכנית שמשחקת כדורגל, ובעיקר עירוני נשר חששה מאפקט שלילי של ההפסד הראשון שבוע קודם מול הרצליה. התחזית שבישרה על סוער וגשום בשישי שעבר רק חיזקה את החששות בנשר, שכן בתנאי מגרש גרועים הקבוצה בצרות. למזלה המשחק נידחה בגלל תנאי המגרש וביום שלישי נפגשו הקבוצות בצור שלום על משטח יבש לחלוטין, אבל עדיין זה המשטח של מכבי צור שלום, שבו כאמור קשה מאוד, עד בלתי אפשרי לשחק כדורגל. מה שנישאר זה להילחם, וכשצור שלום צריכה להילחם, אין כמוה בעניין, כי זה בדי אן אי שלה.
המחצית הראשונה הייתה שקולה, כמעט ללא מצבים וללא אירועים מיוחדים. נשר פתחה טוב את המחצית השנייה ומשך רבע שעה הפעילה לחץ על שער צור שלום, אך זו הפגינה משחק הגנה יוצא מהכלל ולא אפשרה לאורחים להגיע למצבים, פרט לבעיטות מרחוק והרמות מסוכנות של מצבים נייחים, שעם כולם הסתדר שוער צור שלום אלי ברקוביץ. חשוב להדגיש כי משורות צור שלום חסר הקפטן ומעוז ההגנה דני אסולין (5 צהובים). גם החלוץ יובל קרן נעדר בשל פציעה. מאמן צור שלום קובי דנינו הגיע מוכן למשחק והציב במרכז ההגנה שלושה בלמים, אחד מהם שחקן הנוער של צור שלום שיר מרן המצוין, הותיק בני בניסתי ששיחק העונה בסך הכל 20 דקות ב-13 משחקי ליגה, היה הבלם השני והבלם השלישי עדן בן חמו, ממצטייני הקבוצה העונה. צור שלום כאמור עמדה נכון מול היריב העדיף וסיכלה את הניסיונות של האורחים להבקיע. אחרי לחץ מתון של כרבע שעה בפתיחת המחצית השנייה האורחים מנשר נרגעו והמשחק שוב הפך להיות שקול.

כשנדמה היה שהמשחק יסתיים בתיקו 0, הגיע משום מקום, אלירן אלקובי, מי אם לא הוא, האיש למשימות מיוחדות, שהשתלט על הכדור במרחק של כ-25 מ' משער האורחים התקדם כמה צעדים ושחרר טיל אדיר לפינה הרחוקה. שוער נשר לא זז והכדור נכנס פנימה 0:1 לצור שלום. בעשר הדקות שנותרו עד הסיום האורחים תקפו עם כל הכלים, אך כל שחקני צור שלום השתתפו במשחק ההגנה ועשו עבודה מצוינת ושמרו על התוצאה. בסיום הייתה חגיגה מקומית בשיתוף עם אוהדי הקבוצה, כמה עשרות צעירים נאמנים שמלווים את הקבוצה בקביעות ונותנים לשחקנים הרגשה טובה בכל משחק.

כובש שער הניצחון אלירן אלקובי מלפנים (צילום: חג'אג' רחאל)
חגיגה גדולה בצור שלום. כובש שער הניצחון אלירן אלקובי מלפנים (צילום: חג'אג' רחאל)

שעה אחרי המשחק דנינו עדיין לא נרגע: "אנשים לא מפסיקים להתקשר ולברך. באמת מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי על משחק לחימה הראוי. לא שיחקנו כדורגל כי במגרש שלנו אי אפשר לשחק, אבל באנו מוכנים, עמדנו טוב ונלחמנו. אני גאה בשחקנים ומאושר להיות המאמן שלהם. אנחנו קבוצה עם תקציב נמוך מאוד ועם זאת ניצחנו קבוצות שהשקיעו כשני מיליון שקלים, עירוני נשר, הפועל הרצליה ועירוני קרית אתא. חסרו לנו שחקנים חשובים, אבל הוכחנו שלא משנה מי חסר יש מחליפים, זה אומר שאנחנו קבוצה בריאה". סיכם המאמן המאושר. היום תצא צור שלום למשחק חוץ נגד עירוני טבריה, שגברה בשבוע שעבר על הרצליה ומדורגת במקום השלישי, נקודה אחת פחות מצור שלום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות