fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הורה תקף שופט במשחק קט-סל

במהלך משחק של קט-סל ב' של מכבי ביאליק נכנס הורה של אחד משחקני הקבוצה למשטח והחל לנהל ויכוח עם השופט. בהמשך הוא תקף אותו פיסית. הנהלת ביאליק מסרה את שמו של ההורה לאיגוד הכדורסל ולכן קיבלה עונש קל
משה פנחס
משה פנחס (צילום: נחום סגל)

אם לא די להנהלת מכבי ביאליק המצב הקשה שבו נמצאת קבוצת הבוגרים בליגה הלאומית, לאחרונה נוספו למחלקת הכדורסל שתי פרשיות שקשורות לבוגרים ופרשה חמורה שקשורה לקבוצת קט-סל ב' של המועדון. על שני המקרים הועמדה הקבוצה לדין ונמצאה אשמה בשניהם. המקרה הראשון שעליו נשפטה ביאליק, ביום חמישי לפני שבועיים, היה בגין אי קיום חובות הקבוצה הביתית במשחק שבו ארחה ביאליק את עירוני רמת גן לפני כחודש. בדו"ח השיפוט לא מוזכרים אותם חובות שהקבוצה לא ביצעה, אך בכל מקרה בבית הדין ביאליק נמצאה אשמה, ועל המועדון הוטל קנס של ארבעת אלפים שקלים, מתוכם אלף שקלים בפועל ושלושת אלפים שקלים על תנאי לשנה.

אין תגובה לפרשה החמורה. משה פנחס (צילום: נחום סגל)

זה המקרה הקל יחסית. הפרשה השנייה קשורה לקבוצת קט-סל ב' של המועדון שמואשמת בעבירה חמורה של הכאת שופט על ידי הורה במהלך אחד ממשחקי הקבוצה בחודש פברואר. באותו משחק נכנס אחד מהורי הילדים שמשחקים בקבוצת הקט-סל של ביאליק לתחום המגרש, על פי דו"ח השופט ההורה ניהל איתו ויכוח קולני ובהמשך הוא תקף אותו פיסית.

הנהלת מכבי ביאליק פעלה באופן מידי ובצורה חריגה והיא העבירה לשופט ולאיגוד השופטים את שמו של ההורה התוקף ואף התחייבה שבמקרה של הגשת תלונה במשטרה ההנהלה תהיה מוכנה להעיד נגד ההורה. לאור זאת החליט בית הדין של איגוד הכדורסל להקל מאוד בעונשה של ביאליק והטיל עליה עונש של משחק ביתי אחד ללא קהל, שני משחקים נוספים על תנאי לשנה, וקנס של 250 שקלים. נכון לעכשיו לא הוגשה עדיין תלונה במשטרה נגד האב שתקף את השופט. להלן תגובתו של יו"ר ביאליק משה פנחס לסעיף הראשון שקשור לקבוצת הבוגרים כפי שמופיעה בדו"ח השופטים: "מדובר במקרה חד פעמי שלא מאפיין את הקבוצה, הקבוצה והרשות המקומית הפיקו את כל הלקחים הנדרשים".

"הד הקריות" פנה כמה פעמים לפנחס כדי לקבל את תגובתו לפרשה החמורה שלקבוצת קט-סל ב' אך טרם התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות