fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': בינתיים עוזבים בלבד

מצב תנועת השחקנים במכבי צור שלום במגמה חד סטרית. ארבעה שחקנים עזבו את הקבוצה לאחרונה. אף שחקן לא הצטרף.
חיים קימה
עבר לאסי גלבוע. חיים קימה (צילום: איסר רביץ)

ארבעה שחקנים חשובים עזבו לאחרונה את מכבי צור שלום כדורגל וחתמו בקבוצות אחרות. מלך השערים של הקבוצה שגיא סבג חתם בהפועל עפולה, שעלתה לליגה הלאומית, גם השוער הצעיר של הקבוצה בן ויצמן חתם בעפולה. שני שחקנים נוספים חתמו באסי גלבוע, קבוצת הצמרת של ליגה א', שמנסה כבר כמה שנים, ללא הצלחה, לעלות לליגה הלאומית. מדובר במגן חיים קימה ובקשר ההתקפי אביב דדו. קימה הצטרף לצור שלום לפני שנתיים, הוא שיחק כמגן וקשר, אך לרוע מזלו הוא נפצע באמצע העונה ומאז חודש ינואר הוא לא שיחק כלל. דדו הצטרף לצור שלום מקבוצת בני אילת בסוף חודש דצמבר 2012. תחילה הוא התקשה לתפוס את מקומו בהרכב ואולם בחודש האחרון של העונה הוא נכנס לעניינים והפגין יכולת גבוהה. זה בא לידי ביטוי בשלושה שערים רצופים שכבש בשלושה משחקים, אחד מהם היה נגד אסי גלבוע.

חיים קימה
עבר לאסי גלבוע. חיים קימה (צילום: איסר רביץ)

צור שלום ניצחה במשחק בתוצאה 0:2 ודדו הפגין יכולת גבוהה, הוא גם כבש את אחד השערים וצד את עיני אנשי גלבוע שמיהרו ליצור איתו קשר מיד עם תום העונה ולאחרונה החתימו אותו. מצד שני מכבי צור שלום עדיין לא החתימה אף שחקן וזה אומר שלמאמן הקבוצה עופר מזרחי מצפה עבודה קשה בימים הקרובים, שכן אין הרבה שחקנים בכירים בשוק והטובים מבוקשים ועולים הרבה כסף. הקבוצה תמשיך להתבסס על סגל מקומי שכולל שחקנים ותיקים וצעירים שרובם גדלו במועדון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות