fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי דואק מכשיר את דור הבא: תכירו את בן אסבן

בן אסבן, בן 25, סטודנט למשפטים ששואף להשפיע בנושא הדיור ובדרך לנישואים
בן אסבן (צילום: עצמי)

יוסי דואק הצהיר השבוע על כך שהוא מכשיר את הדור הבא במפלגתו "עתיד". בן אסבן (25) מקרית ביאליק הוא מספר 2 ברשימה הפוליטית של יוסי דואק למועצת העיר. אסבן, יליד העיר, מסיים עוד חודשיים תואר במשפטים במכללת כרמל וזכה בשנה שעבר לתואר מצטיין דיקן. השנה הוא עובד קשה ומקווה להיות מצטיין נשיא. בשנה הבא יינשא לחברתו מזה עשר שנים.

"בחרתי להיכנס לפוליטיקה, למרות שזה לא משהו שמשך אותי מגיל צעיר. הנסיבות הובילו אותי להיכנס לפוליטיקה, מהדברים הקטנים שקורים פה בעיר. לדוגמא: אני גר בשכירות כבר שנתיים ולקראת החתונה התחלנו בת זוגי ואני לבדוק בתים לקניה והבנו שאין סיכוי היום לזוג צעיר לרכוש דירה ללא עזרת ההורים. אין כל הקלות לזוגות נשואים או אנשים צעירים".

אסבן מכיר את דואק שנים, מאחר שבנו חבר ילדות שלו. "ליוסי דואק  היה אצלי תמיד מקום של כבוד", הוא אומר. "אם רוב המתמודדים היו מציעים לי להיכנס לרשימה שלהם, לא הייתי מסכים כי אני לא מכיר בערכים שלהם. דואק קרא לי למשרד ואמר שהוא רוצה לבנות את דור ההמשך, מישהו שימשיך את הפוליטיקה בהתנדבות. התייעצתי עם המשפחה והחברים שחיזקו אותי והסכמתי לצאת לדרך".

מטבע הדברים, מאחר והוא בן 25, מקוממים אותו דברים שקשורים לצעירים. "בקרית חיים, שהיא חלק מחיפה יש הקלות בארנונה לסטודנטים שיכולות להגיע עד 70 אחוזי הנחה. בקרית ביאליק אני משלם ארנונה מלאה, כי ההצעה להנחה לסטודנטים נדחתה כבר שלוש פעמים. אין הקלות במיסים לזוגות צעירים או לסטודנטים ובתור האזרח הפשוט, אין לך ברירה אלא להשלים עם המציאות. כפוליטיקאי, יהיו בידי את הכלים לפעול לשינוי", אומר אסבן.

לדבריו, אם קרית ביאליק לא תשנה את הפנים שלה, בעוד מספר שנים לא יישארו צעירים בעיר. "אכנס עם יוסי דואק למועצת העיר, אלמד ממנו ואמשיך הלאה. אני לא בא לתרץ או להסביר את עצמי. אני נכנס למשהו שאני הולך לעשות בהתנדבות כי אין שכר לחבר מועצה. כשאדם נכנס לסיטואציה בהתנדבות, יודעים שהוא בא בידיים נקיות ובאמת לתרום וזה המוטו שלי. אני לא צריך להצטדק, אני לא הולך להיות חבר כנסת. אני לא מתכוון להיכנס למועצה, לעשות סיבוב ולפרוש, שיבחנו אותי עכשיו ובקדנציה הבאה יבחנו את מה שעשיתי ויעזרו לי להגדיל את הכוח שלי, זו השאיפה שלי".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית קרית ביאליק
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר קרית ביאליק

בן אסבן (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות