fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי דואק: אכנס לנושא תאגיד המים

בן 62, נשוי ואב לשלושה, תושב העיר 40 שנה, מכהן כמשנה לראש העירייה, בקדנציה הקודמת היה סגן וממלא מקום ראש העירייה
יוסי דואק
יוסי דואק (צילום: נחום סגל)
יוסי דואק
יוסי דואק (צילום: נחום סגל)

סיעה: "עתיד"

מי אני: יוסי דואק, עומד בראש סיעת "עתיד בראשות יוסי דואק", בן 62 נשוי ואב לשלושה. תושב העיר 40 שנים ומכהן בחמש השנים האחרונות כמשנה לראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי. בקדנציה הקודמת היה סגן וממלא מקום ראש העירייה. "30 שנה אני עוסק בפעילות ציבורית, בהתנדבות מלאה, מתוכן 26 שנים עוסק במתן בסתר ועל כך קיבלתי את פרס נשיא המדינה. פרסים נוספים שקיבלתי: מדליית יובל החמישים למדינת ישראל, פרס החברה והיצירה ויקיר עמותת נאמן נפגעי אירוע מוחי. אני מטפל ב-30 מקרים של נפגעי אירוע מוחי בקריות, והיחיד מהקריות שמחזיק בתואר הזה".

מה אני מציע: "חבר מועצה, או סגן ראש עיר או משנה לראש העיר, בסך הכל מבצע את מדיניות ראש העיר, זאת אומרת, שראש העיר מחליט על המדיניות וחברי המועצה מבצעים. למרות הכל, ארצה לטפל בכמה סוגיות, למרות שהן מתנגשות בגישה של ראש העיר. ארצה לבטל את החנייה בתשלום ברחבי העיר. אני חושב שתושבי קרית ביאליק זכאים להחנות בכל העיר, חינם אין כסף. אם יבואו אנשים מחוץ לקרית ביאליק וירצו לחנות סמוך לקריון, המרכז הרפואי זבולון או בית המשפט, הם ישלמו חניה, אבל לא ייתכן שתושבי העיר שיבואו לעשות קניות ישלמו. זה פוגע בסוחרים ובתושבים ואת זה ארצה לשנות בקדנציה הקרובה. בנוסף, אהיה מוכן להיכנס בנושא תאגיד המים. על אף שמדובר בהחלטת ממשלה, מדובר בעושק וגזל של הציבור. לא ייתכן שהציבור ישלם 18 אחוזי מע"מ על מים. לא ייתכן שמינהלת התאגיד המסורבל תעלה מיליוני שקלים בשנה שיכולים להיחסך לתושבים. אני חושב שאם אי אפשר לבטל את התאגיד בקרית ביאליק, שלפחות יוקם תאגיד אזורי, שיכלול את כל הקריות וכך כל משפחה תחסוך אלפי שקלים.

"בנוסף, אני מתכוון בקדנציה הקרובה, ללמד את כל תושבי הקריה מגיל 45 ומעלה מחשבים ופייסבוק, חינם אין כסף, כל תושב ילמד במשך 12 שיעורים. את התוכנית כבר הגשתי לאלי דוקורסקי, שקיבל אותה בשמחה ואישר אותה".

למה אני: "בקרית ביאליק יזמתי פעילויות קהילתיות שונות. הקמתי את מרוץ קרית ביאליק ואני מגייס כסף כדי לממן אותו. מלבד מרוץ ביאליק אני עושה את צעדת קרית ביאליק, את מסע האופניים של הקריה ומוניתי לעמוד בראש חגיגות ה-80 לעיר. בקדנציה הקודמת, הייתי אלוף הארץ, יחד עם אלי דוקורסקי בכמות השאילתות וההצעות לסדר שמעלים חברי מועצה. מלבד זאת אני מטפל בכל מה שקשור לקשישים בעיר. דואג להם למכשירי שמיעה, לשיניים, למשקפיים, אני האיש היחידי בקרית ביאליק שמטפל בקשישים בגילאי 75 ומעלה. אין גוף אחר בעיר שעושה את זה. אני מאכיל עשרות משפחות נזקקות מדי יום, אוסף תרומות של מזון מאולמות אירועים וגופים שונים ומחלק חבילות מזון ואוכל חם. אני תעשייה של איש אחד ועם זה אני רץ לקלפי. זה הגיע למצב שמחלקת הרווחה שולחת אלי רשימות של אנשים, שאתן להם חבילות מזון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות