fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעוררות

"27 אלף חברות רשומות פה בצפון, נדל"ן ומסחר בלי סוף, קניונים מובילים, תעשייה והיי-טק, אז למה אומרים שאי אפשר להצליח פה?". שמואל מאיס, שהקים את פורום מנהיגות העתיד, הצליח לרתום עשרות מנהלים ואנשי עסקים שמתכוונים להעיר את האזור מבחינת מסחר ותעסוקה וללמד אתכם שהכסף כן גדל על העצים. צריך רק ללמוד איך לקטוף אותו
שמואל מאיס (צילום: קארין לגונן שמר)
שמואל מאיס (צילום: קארין לגונן שמר)

כששמואל מאיס, בן 42, למד בבית הספר היסודי קדימה בקרית ביאליק, באחד הימים המורה משכה לו באוזן ואמרה לו: "לא ייצא ממך כלום".

שלושה עשורים אחרי, הוא איש עסקים בעל כמה חברות, שמתגורר עדיין בקרית ביאליק ועכשיו, אחרי שכבר הוכיח לכולם שכסף כן גדל על העצים, הוא רוצה שכולם יידעו שאפשר גם אחרת ובעיקר הוא רוצה להעיר את בעלי העסקים בצפון, להחדיר בהם את רוח הניצחון והגיבוש כדי שיבינו שגם בצפון הם יכולים לנצח.

ואת זה הוא מתכוון לעשות עם הפורום למנהיגות העתיד, הפועל בשיתוף ותמיכת "עומר תקשורת", שהוא עומד בראשו ואותו הקים במסגרת תפקידו כחבר הנהלה בלשכת התעשייה והמסחר של חיפה והצפון.

כפי שפורסם לראשונה במדור עסקים של עיתון "הד הקריות", הפורום החליט לבחור קבוצה של מנהלים, ללוות אותם ולהעניק להם כלים להצלחה. להפוך אותם למנהיגים. "אפשר להגיע בחיים לאפקטיביות גדולה יותר ממה שחושבים", אומר מאיס, "אנשים מתמקדים במשימות לא חיוניות, וכשאני הבנתי את זה יצאתי לדרך מעניינת בקריירה שלי. אני לא מתעסק בשטויות, רק בדברים החשובים באמת".

עברו לעיתון הד הקריות כדי לקרא את הכתבה המלאה

שמואל מאיס (צילום: קארין לגונן שמר)
שמואל מאיס (צילום: קארין לגונן שמר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות