fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנינג מכירות בדירת החלומות שלכם

אפריקה ישראל מגורים ושיכון ובינוי נדל"ן בקריית ביאליק יקיימו בחול המועד סוכות הפנינג מכירות בפרויקט "חלומות וסביונים" בנאות אפק. האירוע יכלול סיור מודרך בשמורת הטבע עין אפק
הפנטהאוז בקומה ה-24 דירות במגוון גדלים. חלומות וסביונים (הדמיות: viewpoint)

אפריקה ישראל מגורים ושיכון ובינוי נדל"ן מגיעות שוב לצפון הארץ: החברות יקימו במשותף את פרויקט "חלומות וסביונים" בשכונת נאות אפק, בסמוך לשמורת הטבע עין אפק, בקרית ביאליק. משרד המכירות יקיים בחול המועד סוכות, 9.10, החל מ-09:30, הפנינג מכירות כולל סיור מודרך בשמורת הטבע עין אפק.

שכונת נאות אפק בקרית ביאליק עתידה לקום מזרחית לכביש עוקף קריות ונושקת לשמורת הטבע הפסטורלית. מדובר בשכונה חדשה לגמרי עם נגישות מעולה לכביש 22 (עוקף קריות) ומנהרות הכרמל.

הפנטהאוז בקומה ה-24 דירות במגוון גדלים. חלומות וסביונים (הדמיות: viewpoint)
הפנטהאוז בקומה ה-24 דירות במגוון גדלים. חלומות וסביונים (הדמיות: viewpoint)

דורית סדן, סמנכ"לית השיווק של חברת שיכון ובינוי נדל"ן: "הפרויקט בראש ובראשונה מנוהל על ידי שתי החברות המובילות בענף, מה שנותן ביטחון רב לרוכשים. אין ספק שמדובר בבניינים בסטנדרט בנייה יוקרתי ומיקומם מאפשר לצפות לנוף של אחת משמורות הטבע היפות במדינה. אנו צפויים לראות קהל יעד בשכונה העתידית של משפרי דיור, משפחות צעירות ואף משקיעים, שייהנו ממגוון גדול של דירות בסטנדרט בנייה איכותי, כפי שאפריקה ישראל ושיכון ובינוי יודעות לתכנן ולבנות".

הפרויקט כולל שני מגדלים של 24 קומות ו-28 דירות, שתוכננו בקפידה עם שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. תמהיל הדירות עד לקומה ה-20 כולל דירות של שלושה-חמישה חדרים עם מרפסות מרווחות; בקומות ה-21 עד ה-23 דירות של חמישה חדרים, מיוחדות, עם מרפסות מרווחות במיוחד. ובקומה ה-24 – שני  פנטהאוזים של שישה חדרים עם מרפסות ענק. הבניינים ייבנו על פי התקן לבנייה ירוקה 5281.

בנאות אפק יוקמו מוסדות חינוך ושירותים קהילתיים מגוונים לרווחת התושבים. לפרטים והרשמה להפנינג, טל': 1-800-200-898.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות