fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המנהל המיתולוגי יהפוך למורה

ד"ר דוד אסידו, שניהל במשך 31 שנים את חטיבת הביניים דפנה, ימשיך ללמד תנ"ך. עוד פורשים לגמלאות: מנהל החטיבה העליונה אשר צוהבני וסגנית מנהל חטיבת אפק רחל הורן
דוקורסקי, אשר צוהבני, רחל הורן ודוד אסידו ( צילום עצמי)
דוקורסקי, אשר צוהבני, רחל הורן ודוד אסידו ( צילום עצמי)
הד הקריות 27.6
הד הקריות 27.6

המנהל הוותיק של חטיבת הביניים דפנה פורש לגמלאות. השבוע נפרדה מערכת החינוך בעיר משלושה אנשי חינוך ותיקים הפורשים בימים אלו לגמלאות: מנהל החטיבה העליונה אשר צוהבני, הפורש בתום 44 שנות חינוך בבית הספר, מנהל חטיבת הביניים דפנה ד"ר דוד אסידו המסיים 31 שנות חינוך וניהול וסגנית מנהל חטיבת הביניים אפק רחל הורן, הפורשת לאחר 28 שנות עבודה בבית הספר.

"ניהלתי את חטיבת הביניים דפנה במשך 31 שנים והיתה לי הזכות לעבוד עם צוות מורים נפלא, עם אמון הדדי ויחסי אנוש מצוינים", אמר השבוע ד"ר אסידו, "חדר המורים שלי הוא כמו משפחה. החטיבה הגיעה להישגים נפלאים במבחני המיצ"ב ובכל תחום שרק אפשר לחשוב עליו".

את ד"ר אסידו בניהול חטיבת הביניים תחליף סגניתו בשנים האחרונות, רעיה טובול. "טובול תמשיך את המסורת של בית הספר, היא ראויה מכל הבחינות לנהל את החטיבה", אמר.

ד"ר אסידו יישאר בתפקידו עד סוף חודש יולי. בשנה הבאה ימשיך ללמד תנ"ך בחטיבה העליונה באורט ביאליק. "אמשיך ללמד בחטיבה העליונה ולהגיש תלמידים לבגרויות בתנ"ך, הרי קודם כל, לפני הניהול, אני מורה לתנ"ך. פרשתי מניהול חטיבת הביניים, אבל בחטיבה העליונה אעבוד בשליש משרה כמורה לתנ"ך. שלמה המלך אמר: 'כל דבר בעתו'. תלמידים קיבלו בהבנה את פרישתי, כי הם מבינים שבשלב מסוים המנהל צריך לפרוש מתפקידו".

אסידו ביקש להודות לכל הגורמים העירוניים ומנהלי בתי הספר בעיר, עימם עבד בשיתוף פעולה מלא במשך עשרות שנים.

הכתבה המורחבת ביום שישי ב"הד הקריות"

דוקורסקי, אשר צוהבני, רחל הורן ודוד אסידו ( צילום עצמי)
דוקורסקי, אשר צוהבני, רחל הורן ודוד אסידו ( צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות