fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המגדל שישנה את תפיסת המגורים שלך

יש רגעים שבהם אתה מבין שאתה חלק ממשהו גדול, כזה שישנה את תפיסת המגורים שלך, כזה שישדרג את איכות החיים שלך למקסימום. הגיע הרגע להגשים חלום ולעלות לטופ של Q TOWER, הדבר הגדול הבא שיוצא עכשיו לדרך
מגדל Q TOWER
מגדל Q TOWER (הדמיות: Q TOWER)

במיקום מצוין בביאליק הוותיקה, 5 דקות בלבד מהקריון, יוקם מגדל החיים הטובים Q TOWER המשלב באופן מושלם את כל היתרונות של העיר בבית אחד – מיקום נהדר באזור כפרי ופסטורלי מהנחשבים והמבוקשים בקריות, תכנון אדריכלי מתקדם, דירות מתוכננות עם מרפסות מרווחות וסטנדרט בנייה איכותי ומוקפד, מבית היוצר של ח.י יזמות. אתם מוזמנים להכיר מקרוב את מגדל היוקרה החדש שישנה את תפיסת המגורים שלכם.

קונספט המגורים החדש של הקריות
מי כמוכם מבין ויודע שבית הוא לא רק הדירה בה אתה גר. ב-Q TOWER הקדשנו מחשבה יתרה לסביבת המגורים כולה. המגדל תוכנן כך שיהיה גדול ומשמעותי, מבלי להתפשר על יצירת סביבת מגורים אינטימית. התכנון החכם של המגדל, בן 10 קומות בלבד, מחולק בצורה מיטבית, כך שהנוכחות המשמעותית של הפרויקט ויופיו החיצוני ישתלבו באופן טבעי בסביבה הירוקה בו הוא יוקם. בתכנון ניתן משקל רב גם למרחבים הציבוריים של הפרויקט: לובי מעוצב בקפידה, שטחים ירוקים מכל כיוון, חנייה צמודה לכל דירה ועוד. לצד תכנון שטחיו הציבוריים, דיירי המגדל ייהנו ממפרט טכני עשיר ומפנק במיוחד, כיאה למגדל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

הקליקו למגזין הנדל"ן "בית פלוס"

מגדל Q TOWER
מגדל Q TOWER (הדמיות: Q TOWER)

ליהנות מכל היתרונות: 5 דקות מכל מקום
מיקומו של הפרויקט בביאליק הוותיקה, ברחוב מנשה- פינת הערמונים, מאפשר לכם לשלב בין העולמות -בין הפרטיות והשקט השמורים לסביבת הפרויקט ובין מרכזיות וקירבה למגוון שירותי החינוך, הקניות, הפנאי והתרבות של העיר – אשכול גני ילדים, בתי ספר יסודיים חטיבת ביניים ותיכון אורט דפנה, מרכז סביניה, מרכזי חוגים ופעילויות העשרה, הקריון – המאגד בתוכו שירותי בריאות, קניות ובילוי ומחלף עוקף קריות המחבר אתכם במהירות וביעילות לחיפה ולאזור הגליל המערבי.

תרגיש בטוח לבנות על הניסיון שלנו
מאחורי פרויקט מגדל היוקרה Q TOWER עומדת חי יזמות שותפות שהינה חלק מקבוצת י.בנאי, הקיימת משנת 1986 ועוסקת ביזום ובניית פרויקטים למגורים ומסחר. החברה מתגאה בעמידה בלוחות זמנים, שמירת סטנדרט בנייה גבוה ואיכותי וברמת גימור גבוהה המציבים אותה בשורה הראשונה של חברות הנדל"ן. חדשנות תכנונית וטכנולוגית, איכות המוצרים ושירות הלקוח הם סטנדרט ראשון וקו מנחה לכל עובדי החברה -מבעליה ועד אחרון עובדיה. החברה נהנית מגב פיננסי איתן ומצוות אמין, מנוסה ומקצועי המעניק ללקוח שקט נפשי והרגשה שהוא בידיים טובות וכי יקבל את התמורה הטובה ביותר להשקעתו.

החברה יוזמת פרויקטים בתחום המגורים, המסחר והתעשייה, בכל אזור הצפון, ובעלת ניסיון רב בהקמת ישובים והרחבות קהילתיות וכן שכונות מגורים, החל מהתכנון הכולל וכלה בבצוע התשתיות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות