fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי מונה לנציג העיריות ביחידה לרישוי מפעלים ביטחוניים

שר הפנים מינה את ראש עיריית קרית ביאליק שיאכוף את חוק רישוי עסקים בשעת חירום. דוקורסקי: כראש עיר מאזור הקריות והמפרץ, הנושא נוגע מאוד לתושבי האזור ואפעל לשמור על האינטרסים של התושבים כאן"
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)

שר הפנים גדעון סער מינה את ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, כנציג הרשויות המקומיות ביחידה לרישוי מפעלים ביטחוניים. היחידה לרישוי מפעלים בטחוניים נועדה להבטיח את קיום מטרות חוק רישוי עסקים במפעלים הביטחוניים. דבר זה נעשה בגישה של מניעה והיערכות למצבי חירום, על בסיס הסמכויות הניתנות בחוק, במסגרת תהליכי הרישוי והפיקוח, ותוך מימוש היכולת המקצועית של משרדי הממשלה, יחד עם פיתוח יכולת ייחודית לפי הצורך.

היחידה עוסקת במתן רישיונות להפעלת מפעלים ומתקנים ביטחוניים דוגמת רפא"ל ותפקידה לבחון סוגיות בתחום איכות הסביבה, בריאות העובדים והסביבה, בריאות הציבור, שלום הציבור, סידורי כבאות, דיני התכנון והבניה וביטחון המדינה. חברי הוועדה חייבים להיות בעלי סיווג בטחוני גבוה.

ביחידה לרישוי מפעלים ביטחוניים מכהנים לצד נציג הרשויות המקומיות נציגי משרדי ממשלה ומערכת הביטחון. דוקורסקי, כאמור, ישמש כנציג הרשויות המקומיות ברחבי הארץ.

דוקורסקי: "כראש עיר מאזור הקריות והמפרץ, הנושא נוגע מאוד לתושבי האזור ואפעל לשמור על האינטרסים של התושבים כאן. בכוונתי להביא את דברן של הרשויות המקומיות בפני מליאת היחידה לרישוי מפעלים ביטחוניים בהקשר למפעלים ביטחוניים המצויים בתחומן."

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות