fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי: "המום מההחלטה לבטל הנחות בארנונה לגמלאים"

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי שיגר מכתב לשר האוצר לאחר שגילה כי בטיוטת חוק ההסדרים יש כוונה לבטל את הנחת הארנונה בשיעור של 25 אחוז לאזרחים ותיקים
ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
מסופק. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)
ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
אות קלון למדינה. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, אומר כי כוונת משרד האוצר לבטל את ההנחות בארנונה כללית לגמלאים ולקשישים הנה גזלת כבשת הרש. הוא קורא לשר האוצר, יאיר לפיד, להותיר את ההנחות על כנן.

במכתב ששיגר לשר האוצר, יאיר לפיד, כותב אלי דוקורסקי: "נדהמתי לקרוא כי טיוטת חוק ההסדרים במשק המדינה כוללת הצעה לביטול ההנחות בארנונה כללית שמעניקות הרשויות המקומיות לאזרחים ותיקים. מדובר בהנחה בגובה 25 אחוז המהווה הקלת הנטל על האזרחים הוותיקים בשל ההרעה הכלכלית הנגרמת להשתכרותם עם יציאתם לפנסיה. בעיני, הנחה זאת בעיקר הנה ביטוי של אסירות תודה של החברה הישראלית לאזרחיה הוותיקים בהגיעם לגיל הזקנה".

דוקורסקי, הוסיף: "אני סבור, כי החלטת זאת מהווה גזילת כבשת הרש מציבור הגמלאים והקשישים, אזרחים שבעמלם נבנתה הארץ הזאת. ביטול ההנחה לא תושיע את קופת המדינה אם כי תהווה אות קלון של חוסר מוסריות כלפי האזרחים הוותיקים. אני פונה לכבודך לפעול על מנת שההנחות בארנונה הכללית לפי חוק האזרחים הוותיקים יישארו כמות שהן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות