fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה לפרויקט גבע ברקפות

פרויקט גבע ברקפות בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק מציע ארבעה בנייני בוטיק בשלבי בנייה מתקדמים. בכל בניין 10 יח"ד דיור בלבד, 2 דירות בקומה, שלושה כיווני אוויר מלאים ומרפסת שמש מפנקת ביותר
פרויקט גבע ברקפות
פרויקט גבע ברקפות (הדמיה:3די דיזיין)

פרויקט היוקרה, גבע ברקפות בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, של חברת אלון גבע בע"מ נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. בחברה מדווחים כי נותרו מספר מצומצם של דירות למכירה.

בפרויקט נבנים ארבעה בנייני בוטיק מפוארים, בכל בניין 10 יח"ד דיור בלבד , 2 דירות בקומה, שלושה כיווני אויר מלאים ומרפסת שמש מפנקת ביותר. הדבר נעשה מתוך מחשבה ותכנון אדריכלי מודרני ובלתי מתפשר. הבניינים מעומדים באופן שיתאים לצרכי כל משפחה שתבחר לגור בפרויקט לפי טעמה והכיוון אותו יבחרו.

הפרויקט מציע: דירות של 5 חדרים ענקיות במ"ר של כ- 127-129 מ"ר נטו דירתי פלוס מרפסת של 15 מ"ר, פנטהאוזים של 6 חדרים בשטח של כ- 157-159 מ"ר נטו בתכנון מרהיב פלוס מרפסות ענקיות, החלוקה הפנימית מאפשרת ליהנות מתכנון שעיקרו הפיכת הבית לחלל רחב של סלון ענק, פינת אוכל במקום מוגדר מטבח מרווח , חדרים גדולים סוויטת הורים מרהיבה, מתחם מרהיב ביופיו הנושק לשדות וירוק הנותן פרטיות מלאה לכל דירה, לובי מפואר, בניינים המצופים באבן יוקרתית ומיקום מנצח למי שחפץ בחיי קהילה איכותיים עם מלוא השירותים הנדרשים למשפחה וכל זאת יחד עם הקרבה לכביש 22. כל הדירות חולקות מפרט טכני עשיר ויוקרתי המורכב מפריטים שנבחרו בקפידה במיוחד עבורכם. לכל יחידת דיור, שתי חניות עוקבות פרטיות ומחסן שיוצמדו לדירה.

פרויקט גבע ברקפות (הדמיה:3די דיזיין)
פרויקט גבע ברקפות (הדמיה:3די דיזיין)

חברת אלון גבע הבונה את הפרויקט הינה חברת בעלת מוניטין מוכח של למעלה מ-20 שנה, היתרון הבולט של החברה הינו שהיא גם היזם וגם הקבלן המבצע. מנהל המכירות של הפרויקט , שי בודנשטיין מסר כי: "הפרויקט נמצא בשלבי מכירה מתקדמים מאוד וכי מלאי הדירות מוגבל. המיקום המעולה של הפרויקט יחד עם שירותי הקהילה במקום בשילוב חברת בנייה הרואה בכם כדבר העיקרי ועושה את המאמצים הנרחבים ביותר על מנת שתהיו מרוצים הם המתכון לרכישה מוצלחת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות