fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות המצב הביטחוני: עלייה חדה ונדירה במכירת אמצעי הגנה

רשת ג'נטלמן - מתנות לגבר, מדווחת על עלייה חדה מאד בביקוש ובמכירות לאמצעי הגנה, ביניהם אלות, אקדחי גז מדמיע, תרסיס פלפל ושוקרים. "תופעה כזו אף פעם לא הייתה. הציבור מסתער על כל מה שבא ליד להגנה עצמית", אומר מנכ"ל החברה
עליה חדה במכירת אמצעי הגנה כגון אקדחי גז (צילום: אילוסטרציה )
עליה חדה במכירת אמצעי הגנה כגון אקדחי גז (צילום: אילוסטרציה )

המצב הביטחוני גורם להסטריה ובהלה, ובמקומות מסוימים המכירות אף עולות. רשת ג'נטלמן מדווחת על עלייה חדה מאד בביקוש ובמכירות לאמצעי הגנה שונים.

לדברי מנכ"ל הרשת, לה גם סניף בקריון, טל רז, יש היסטריה בקרב הישראלים. "אנשים עטים על החנויות ורוכשים אמצעי הגנה כמו אלות, אקדחי גז מדמיע, תרסיסי פלפל ושוקרים", אמר רז השבוע. "הביקושים בהיסטריה וכל הזמן פוקדים את הסניפים אנשים שמבקשים אמצעים להגנה עצמית. אנו לא מכירים תופעה כזו. כל השנה אנחנו מוכרים אמצעי הגנה, אבל תופעה כזו אף פעם לא הייתה. הציבור מסתער על כל מה שבא ליד להגנה עצמית. אנו ברשת ג'נטלמן דואגים להשלמת המלאים. קשה לעמוד בביקושים".

עליה חדה במכירת אמצעי הגנה כגון אקדחי גז (צילום: אילוסטרציה )
עליה חדה במכירת אמצעי הגנה כגון אקדחי גז (צילום: אילוסטרציה )

רשת החנויות כוללת אמצעים להגנה עצמית, אך אולי הקריאה להתמגן ולהחמש, הביאה את הישראלים לרכוש גם אמצעי הגנה אחרים, הכוללים גז מדמיע, שוקרים וסכינים.

לאחד הסניפים נכנסה השבוע חיילת בשירות חובה, במטרה לקנות אמצעי הגנה. "קניתי תרסיס פלפל, כי הוא יכול להציל חיים", אמרה החיילת. "לאור המצב אני נזהרת מאד בדרכים ופוקחת עיניים. לצערי אי אפשר לדעת מהיכן יבוא המפגע ולביטחון העצמי שלי טוב שיש תרסיס פלפל בתיק".

מנהל אחד מסניפי הרשת הסביר את הביקוש הרב לאמצעי הגנה בשבועות האחרונים ואמר: "יש הרגשה של מלחמה באוויר. אנשים לא מרגישים בטוחים לצאת מהבית ללא הגנה. אנשים מגיעים אלינו לסניף וקונים גז מדמיע, שוקרים, תרסיס פלפל ועוד אמצעי הגנה. רק בשעה האחרונה נמכרו בסניף למעלה מ-100 יחידות של תרסיס פלפל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות