fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בין בחירות לשוק הדירות: איך נראית דירה לדוגמא בשכונת אפקה בקרית ביאליק?

דירה לדוגמה בפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה | צילום: יח"צ
דירה לדוגמה בפרויקט של גיא ודורון לוי באפקה | צילום: יח"צ

החלטת מטה הדיור המאפשרת לרווקים צעירים ולגרושים לרכוש דירות בפרויקט בהנחה של מאות אלפי שקלים הובילה לנהירה של רוכשים פוטנציאליים. 

מטה הדיור הודיע לאחרונה על הרחבת מעגל הזכאים לרכישה בפרויקטים של מחיר למשתכן. השינוי הבולט ביותר הוא הצטרפותם למעגל הזכאים של רווקים בני 26 ומעלה שיוכלו לרכוש דירות ללא הגרלה בפרויקטים של מחיר למשתכן; הורים גרושים מגיל 26 עם ילדים שאינם בחזקתם (עד כה הזכאות החלה בגיל 35), וכן מי שאין בבעלותם דירה בשלוש השנים האחרונות, במקום שש שנים שהיו תנאי סף עד כה. הדבר הגדיל את מעגל הזכאים באזור חיפה והקריות באלפים רבים, ומאפשר לקבוצת הגיל שנולדה החל משנת 1992 להבטיח את עתידה באמצעות רכישת דירה מוזלת בגיל צעיר. זכאים אשר מעוניינים לממש את זכאותם יכולים לפנות למשרדי החברה על מנת לקבל הסברים והדרכה על מיצוי זכאותו ורכישת דירה.

לאחרונה סייר בפרויקט ראש מטה הדיור זאב ביילסקי ואמר: "תיקנו ושיפרנו את המפרט וכיום מיטב החברות עובדות בתוכנית ובונות לצעירים דירות באותו סטנדרט שאותה חברה בונה מעבר לרחוב בפרויקט בשוק החופשי. לאף זוג צעיר לא היה סיכוי לרכוש דירה חדשה והחלום הזה רק הלך והתרחק ממנו. הרכבת הזאת נעצרה, וההוכחה היא אותם 60 אלף זוגות שקיבלו דירה בפרויקט".

חלל מרכזי דירה לדוגמה. פרויקט &קרית ביאליק (צילום: יח"צ)
חלל מרכזי בדירה לדוגמה. פרויקט & קרית ביאליק (צילום: יח"צ)

איכות חיים ללא שדרוגים

לפני חודשים ספורים הושקה דירה לדוגמה בפרויקט "& קרית ביאליק" בשכונת אפקה בקרית ביאליק שנועדה להמחיש ולהציג לרוכשים הפוטנציאליים את הדירה המדויקת שהם עתידים לקבל. בדירה לדוגמה ביקרו מאות מתעניינים וגם תושבים שכבר רכשו דירה, ומאז עוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. רבים מהמבקרים הביעו את התלהבותם ושביעות רצונם הגבוהה מהמפרט מהפרויקט. המפרט המשופר כולל דלת כניסה מעוצבת, אינטרקום עם צג צבעוני, תריס חשמלי, אפשרויות ריצוף מגוונות ומטבח מרשים. זאת לצד השקעה רבה בשטחים הציבוריים הכוללים לובי מפואר ופיתוח סביבתי נרחב.

הדירות שמציעה חברת גיא ודורון לוי בשכונת אפקה מוצעות כיום במחיר התחלתי של 856 אלף שקלים. לפי בדיקה שמאית  המחיר מהווה הנחה של מאות אלפי שקלים ועשרות אחוזים ממחיר השוק. לפי נתוני רשות המסים מחיר לדירת 4 חדרים חדשה בקרית ביאליק נאמד כיום על 1.42 מיליון שקלים. הפרויקט כולל דירות מסוגננות ומרווחות במיוחד, הנהנות ממפרט יוקרתי, סטנדרט גבוה והשקעה רבה בשטחים הציבוריים.

בחברה מדווחים כי מרבית הרוכשים עד כה הם תושבי הסביבה,  משפחות ומשפרי דיור מהקריות, מחיפה ומיישובים נוספים בצפון וגם במרכז. אלמנט נוסף שהיווה זרז למכירות הוא האפשרות של בחירות קרובות שיביאו לסיום פרויקט מחיר למשתכן, ולא יאפשרו יותר רכישת דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים ממחיר השוק.

קומה לדוגמה. &קרית ביאליק (צילום: יח"צ)
קומה לדוגמה. &קרית ביאליק (צילום: יח"צ)

סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת גיא ודורון לוי אושרי זפרני מסביר: "התגובה העיקרית שאנו מקבלים מהמבקרים בדירה לדוגמה היא שביעות רצון מהמפרט הגבוה שניתן לרוכשים, אשר תוכנן על מנת לספק איכות חיים גבוהה ללא צורך בשדרוגים. הדירה לדוגמה עוצבה על בסיס דירה רגילה בפרויקט, וזאת במכוון על מנת להדגיש את הפוטנציאל הקיים לדיירים העתידיים מבלי להיכנס להוצאות גדולות או שינויים כמו הזזת קירות ובניית תוספות. הדירה לדוגמה מאפשרת לרוכשים להתרשם באופן בלתי אמצעי ובלי להזדקק להמחשות וירטואליות או הדמיות. לצד הדירה לדוגמה שאר הדירות בקומה מוצגות באופן שבו יימסרו לרוכשים – כלומר אפשר לראות מצד אחד בדיוק את מה שמקבלים במסירה ומהצד השני את אותה הדירה עם ריהוט ומיזוג, ולהבין איך היא יכולה להיראות. סוף סוף יכולנו להראות לרוכשים שכל מה שהובטח להם קורה בשטח ואף מעבר לכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות