fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוכניק חתם בהפועל עכו

יוסי בוכניק עשה בשבוע שעבר צעד לא שגרתי כאשר החליט להתפטר מאימון קבוצתו, מכבי קרית מוצקין, אחרי שני משחקים בלבד. בינתיים הוא חתם בהפועל עכו. הוא מודה למוצקין וליו"ר ללו עמר ולא שולל אפשרות לחזור לאמן בקריות
יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)
שלום ולהתראות (אולי). יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)

בשבוע שעבר הדהים מאמן מכבי מוצקין יוסי בוכניק כשהחליט להתפטר מאימון הקבוצה. הסיבה להתפטרות הייתה, כפי שהציגה הקבוצה, מסיבות אישיות. הפרשנות שלנו הייתה שההתפטרות נבעה משני ההפסדים של הקבוצה בפתיחה לשתי העולות החדשות לליגה הארצית. שבוע אחרי ההתפטרות בוכניק מודה שגם לפתיחת העונה הנוראית של קבוצתו היה חלק בהחלטה.

השאלה הכי מתבקשת היא בעצם למה החלטת לעזוב את מוצקין?

יוסי בוכניק
שלום ולהתראות (אולי). יוסי בוכניק (צילום: נחום סגל)

"קודם כל מסיבות אישיות שאני לא אכנס אליהן ספציפית. אבל בנוסף, היה גם את העניין שלקחתי אחריות על מצב הקבוצה, כי זה לא היה התכנון בקבוצה לפתוח עם שני הפסדים. הרגשתי צורך לקחת אחריות ולבצע זעזוע, ולכן גם בגלל זה התפטרתי.
"יש לי ניסיון של 25 שנה בתור מאמן ובסופו של דבר אני טוען שמאמן צריך לדעת לקבל החלטות בזמן ולא למשוך. קיבלתי החלטה כואבת וקשה. לא קל לקום יום אחד ולהיפרד, ואני מודה לכל המערכת של מוצקין ומאחל להם רק בהצלחה".

במקביל בעצם החלטת לעזוב את קבוצת הנוער, שאיתה היו לך הצלחות ופתיחת עונה מושלמת. "כן, גם את הבוגרים באותה מידה היה לי עצוב לעזוב, כי אני בניתי את הקבוצה והאמנתי בסגל, ואני עדיין מאמין שהם יכולים לעשות עונה טובה מאוד. ההחלטה לעזוב את הנוער הייתה גם בגלל אותם הדברים האישיים שלי, ומצפונית ורגשית היה לי קשה להישאר בנוער ולא לאמן את הבוגרים. ההחלטה הייתה או להישאר עם הכול או לפרק את כל החבילה". ראינו במשחק מול ריינה פתאום את אותו הרכב שחקנים שאתה בנית מתפוצץ על המגרש ונותן תצוגה.

לא כואב לך שאולי יכולת לצאת ביחד עם מוצקין לדרך חדשה?

"קודם כל אני שמח על הניצחון של מוצקין על ריינה, שהיה משכנע. זה היה באוויר כי יש שם סגל שהיה צריך להתפוצץ מתישהוא. זה יכול היה לקרות גם אם אני הייתי נשאר אבל אי אפשר לדעת. בשני המשחקים הראשונים סבלנו מחוסר מזל בלתי נתפס, כי בשניהם הובלנו ב~10 הפרש חמש דקות לסיום. החלטות לא נכונות של כולנו בקבוצה הובילו להפסדים הללו ואף אחד לא נקי. אני לקחתי אחריות על הפתיחה הזו בליגה. במוצקין יש שחקנים טובים ומנוסים, ואני בטוח שהם יעשו עונה טובה. אני גם מאמין שעם הסגל שלהם הם עוד יתמודדו על העלייה לליגה הלאומית".

הכתבה המלאה ביום שישי במדור הספורט של  הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות