fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אצטרך לעבוד קשה, כדי שהתושבים יבינו שללפיד יש נציג ראוי בקריה"

יאיר לפיד ושני אוצקובסקי
יאיר לפיד ושני אוצקובסקי (צילום: עצמי)

מנהל הבחירות הארצי של מפלגת יש עתיד, שני אוצקובסקי מקרית ביאליק מאושר עד הגג. גם הוא לא האמין עד לתוצאות המדגם ביום שלישי בערב כי המפלגה שהוא מריץ במשך שנה תהיה השנייה בגודלה בארץ. בקריות זכה יאיר לפיד ל-17 אלף קולות. "התחושה היא תחושה מעורבת. מצד אחד התרגשות לקראת הבאות כי יש המון עבודה ויש שמחה מאוד גדולה על ההישג. כבר משעת הבוקר המוקדמת הבנו שכל מי שמתלבט יצביע ללפיד אבל באמת שלא האמנו שהמספרים יהיו גדולים כך".

את יאיר לפיד ואוצקובסקי אני פוגשת בכניסה לקלפי בבית הספר הבונים בקרית ביאליק. כבר שנה שהוא מלווה לכל אירוע את לפיד, מארגן כנסים, ועידות מגייס פעילים ומתנדבים, חוצה איתו את כל הארץ. אוצקובסקי למד להכיר לפיד אחר, כזה שאנחנו מכירים אבל עדיין לא מספיק. כזה שהוא מבטיח שישתדל לקיים את כל מה שהבטיח לבוחר.
"שיאיר הגיע לקרית ביאליק, דברנו במכונית על 16 מנדטים. זה היה הצפי, אף אחד לא האמין לסדר גודל כזה. לא סתם לפיד אמר בתחילת הקמפיין שהוא צופה 22 מנדטים. בשבע בערב אתמול הגיעו הדלפות שאנחנו עומדים על כמעט 20. למרות הכל היתה לנו הפתעה נעימה".

אוצקובסקי טרם פגש את לפיד. אתמול הוא נשאר עד השעות הקטנות של הלילה עד שאחרוני המעטפות נפתחו וכל הקלפיות נסגרו. “היה לי חשוב לדאוג גם לכל המתנדבים והפעילים, להסיע אותם הביתה להוקיר להם תודה. שהגעתי לתל אביב למטה, יאיר לא היה שם, הוא שלח לי הודעה שהוא צריך ללכת. אני מאמין שאשוחח איתו בקרוב".

יאיר לפיד ושני אוצקובסקי
יאיר לפיד ושני אוצקובסקי (צילום: עצמי)

בראיון הקודם אמרת שאתה לוקח שבוע חופש ומסתער על ראשות העירייה. זה עדיין בתוקף?
"לדעתי אי אפשר לחבר בין הבחירות המוניציפליות לממשלה, אך בהחלט אני מבטיח שלמפלגת יש עתיד תהיה סיעה חזקה במועצת העיר. כל הקמפיין שלנו נוהל ברמה גבוהה מאוד. התחלנו ממפלגה שאין לה מימון, וצריך לבנות לה שטח ולמדו תוך כדי. אנחנו ללא ספק יודעים לנהל קמפיינים, ותהיה לזה השלכה ברמה המקומית. אני אצטרך לעבוד מאוד קשה, כדי שתושבי קרית ביאליק יבינו שליאיר לפיד יש נציג ראוי ורציני שרוצה לשנות פני הקריה. "המועמד של יאיר לפיד"- זה טייטל, והתושבים יידעו לבחור נכון".

אז מה בתכנון?
"שוחחתי עם לפיד שאמור לנסוע לחו"ל בימים הקרובים לחופשה ואז ניפגש ונדון בהמשך. אני בוודאי מסתער בכל הכוח. בבחירות הקודמות היתה לי תקופה קשה עם אביגדור ליברמן שהשקעתי וקדמתי מועמד שאכזב אותי. הפעם אני בטוח ומאמין שזה לא יקרה. שנה שאני צמוד ללפיד ואני יודע שכשהוא מתכוון, הוא יעשה את מה שהוא הבטיח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות