fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק רווח זכה במכונית

איציק רווח
"אי אפשר לטעות צבע אדום". איציק רווח (צילום עצמי)
איציק רווח
"אי אפשר לטעות צבע אדום". איציק רווח (צילום עצמי)

איציק רווח מקרית ביאליק היה משך שנים רבות מנהל קבוצות במחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל. אדום בנשמה. השבוע הוא קיבל פרס ענק בצבע אדום. איציק, שעובד בעיריית קרית ביאליק ובחברת הייטק "קורנטק" בתפקיד קצין בטיחות בתעבורה, הוזמן למבצע מכירות של חברת לובינסקי בתל אביב. הוא התלבט אם לנסוע, בסוף הוא נסע. יש עוד.

איציק הגיע לסוכנות שמע הצעות מחירים והונחה לגשת למכונית מלאה בבלונים שעמדה באולם התצוגה. הוא התבקש לנחש כמה בלונים יש בתוך המכונית. הוא נקב במסר 194. ("ידעתי שלא ישימו מספר עגול"). ביום ראשון קיבל איציק טלפון מדידי הררי ובשידור חי התבשר כי הוא ניחש במדויק את מספר הבלונים שהיו במכונית. הררי אמר לו כי המכונית תהיה שלו אם יענה על שאלה אחת; מה צבע המכונית?

איציק צחק ואמר: "אי אפשר לטעות צבע אדום". הררי אמר לו שלו אישית קשה לומר את הצבע הזה (צהוב בנשמה, אוהד מכבי ת"א) ואיציק הסביר לו שהוא אדום בנשמה כי משך 30 שנה היה מנהל בהפועל חיפה.

הררי בישר לרווח שהוא זכה במכונית סיטרואן ממו, בצבע אדום שראה בתצוגה, וברך אותו. איציק הודה לו וברך אותו בחזרה: "בהצלחה בדרבי", הדרבי התל אביבי כמובן שנערך באותו יום, אבל מה לעשות זה היה יום צבוע באדום. הפועל ניצחה, ואיציק יקבל את המכונית האדומה בקרוב.

מדור "שוס" של עיתון הד הקריות מפרגן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות