fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין ביטחון ברחובות לילדים שלנו"

ילד בן 11 מקרית ביאליק הותקף על ידי שני נערים, ולמרות שאחד מהם זוהה, המשטרה סגרה את התיק. המשטרה: "תיק החקירה נסגר עקב קשיים בבניית תשתית ראייתית"
נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

 

נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

נערים שתקפו ילד שחזר מבית הספר לא יועמדו לדין. הסיבה: האם חששה לשלומו של בנה, שמאז התקיפה סובל מטראומה וסירבה שייערך עימות בינו לבין אחד התוקפים. הכל החל לפני כחודשיים, מספר שבועות לפני תום שנת הלימודים. ילד בן 11 מקרית ביאליק, חזר מבית הספר עם חברתו ללימודים. כמה מטרים לפני שהגיע לביתו הוא הותקף על ידי נערים שעברו במקום.

"על המדרכה ממול עברו שני נערים ששאלו אותו אם הוא רוצה לקבל מכות", סיפרה השבוע אמו, "כמובן שהוא אמר לא, אבל הם חצו את הכביש, ניגשו אליו, אחד מהם תפס אותו בצוואר בזמן שהשני מצלם את הכל באייפון שלו. הנער התוקף חנק אותו, העיף אותו על הרצפה ובעט בו בבטן ובראש. הילדה שהלכה איתו היתה המומה ולא ידעה מה לעשות. היה לה טלפון נייד והיא הוציאה אותו מהכיס כדי לצלצל לעזרה, וכשהנערים ראו את הטלפון הם עזבו אותו וברחו".

אמו של הילד שהתה בבית בזמן שחברתו של הילד צלצלה אליה ואמרה לה שבנה הוכה ליד הבית ושהוא שוכב על הרצפה ושקשה לו לקום. "עזבתי הכל ורצתי אליו", מספרת האם, "כשהגעתי לשם ראיתי את הילד זרוק על הרצפה ובוכה. שאלתי אותו מי הנערים האלה, אבל אף אחד מהם לא זיהה. הדבר היחידי שהילד שלי אמר היה שאחד הנערים למד בבית הספר היסודי שלו, מתישהו בשנתיים-שלוש האחרונות. הילדים אמרו לי שהנערים הגיעו מכיוון אורט ביאליק".

האם המזועזעת לקחה את בנה הביתה, הרגיעה אותו וטיפלה בחבלות שנגרמו לו כתוצאה מהמכות. למחרת ניגשה אל בית הספר שבו הוא לומד ועדכנה את המנהלת בפרטי האירוע. "אמרתי לה שהילד מזהה את אחד הילדים וביקשתי להגיע עם הילד לסוג של מסדר. ביקשתי שתוציא את ספרי המחזור הקודמים, מאחר שהילד שלי זכר את אחד הנערים שלמד שם. אמרתי לעצמי שקודם אזהה את הילד ואחר כך אלך למשטרה".

הכתבה המורחבת בסופ"ש בהד הקריות 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות