fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורט ביאליק זכה בפרס החינוך של רשת אורט

בטקס חגיגי הוענק פרס החינוך החינוך הארצי של רשת "אורט" ישראל לבית הספר ולמנהלו רמי פורת
מנכ"ל רשת אורט רמי פורת (צילום: אושרת שטיינברג- קרן)

בהכרזה על הפרס צוין שבית הספר אורט ביאליק ומנהלו, רמי פורת הצליחו בהתנעת המהלכים לקידום המואץ של בית הספר, על שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ועל קבלת השונה, על שביעות רצונם של התלמידים והוריהם מבית הספר, על הישגים בבחינות הבגרות, במיוחד בהשגת תעודת בגרות איכותית, על הישגים בתחום הערכי וציוני עם אחוזי התגייסות הגבוהים לצה״ל.

מנכ"ל רשת אורט רמי פורת (צילום: אושרת שטיינברג- קרן)

בטקס שנערך בתל אביב העניקו את הפרס למנכ"ל בית הספר רמי פורת ראש העירייה אלי דוקורסקי ומנכ״ל אורט ישראל צבי פלג. מנכ״לית משרד החינוך, דלית שטאובר אמרה שלא בכדי אורט פיינשטיין זכה בפרס המכובד. זכייה זו מצטרפת לזכייתה של קרית ביאליק בפרס החינוך הארצי עליו הכריז שר החינוך גדעון סער.

דוקורסקי: ״ מערכת החינוך בקרית ביאליק יוצרת עתיד של הזדמנויות לבוגריה. בית הספר הוא ספינת הדגל החינוכית של רשת אורט ישראל ומקור גאווה לתושבי העיר ולרבבות תלמידיו ובוגריו. אני שמח כי השבנו לבית הספר את היוקרה והאיכויות להם ראויים תושבי קריית ביאליק".

בחודש הבא יקיימו העירייה ורשת אורט ערב הצדעה למורי בית הספר והצוות החינוכי ולחברי ועד ההורים לאור הזכייה בפרס היוקרתי של רשת אורט ישראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות