fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

2014: עליה דרסטית של 32 אחוז במספר ההרוגים בתאונות דרכים

כך לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שנשמעים צורמים מאי פעם, בעקבות התאונה הקשה שהתרחשה במוצ"ש בה נהרג תושב קרית אתא בצומת הקיריון
תאונת הדרכים בצומת הקיריון (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)
תאונת הדרכים בצומת הקיריון (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)

גבר כבן 65 תושב קרית אתא, נהרג במוצ"ש האחרון, בתאונת דרכים בצומת הקיריון. ככל הנראה, האיש הלך באזור, ונפגע על ידי רכב, בעודו חוצה את כביש עכו-חיפה. הפגיעה גרמה לו לפציעות ראש קשות. נסיונות החייאה שבוצעו בו על ידי צוות של איחוד הצלה כרמל לא צלחו למרבה הצער והוא פונה במצב אנוש לבית החולים  רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו.

תאונת הדרכים בצומת הקיריון (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)
תאונת הדרכים בצומת הקיריון (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)

בעקבות התאונה אמש, בה נהרג הולך רגל בקרית ביאליק, מפרסמת עמותת אור ירוק נתונים בנושא, המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בשנת 2014 חלה עלייה דרסטית במספר הולכי הרגל שנהרגו בכבישים: 124 הולכי רגל נהרגו בשנת 2014 בכבישים, 30 בני אדם יותר לעומת התקופה המקבילה בשנת 2013 – עליה חדה של כ-32 אחוז. בקרית ביאליק בעשור האחרון שבין השנים 2005-2014, נפגעו 125 הולכי רגל בתאונות דרכים, שני הולכי רגל נהרגו ו- 19 נפצעו באורח קשה.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הנתונים המדאיגים הנפרסים על פני שנים מחייבים את משרד התחבורה והרשויות המקומיות להתקין פסי האטה וכיכרות תנועה בסביבת מעברי חציה מסוכנים ובמיוחד בסביבת בתי ספר, גני משחקים ובאזורי ריכוז קשישים גבוה. ריסון מהירות הנסיעה הוא שיכול להציל את חייהם של ישראלים רבים בכל שנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות