fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב עיריית קרית אתא לשנת 2015: 360 מליון שקלים

יותר ממחצית מסכום התקציב מופנה לשירותי החינוך והרווחה. בנוסף אושר תקציב פיתוח תשתיות עירוניות בסך של 375 מיליון שקלים
ישיבת המועצה הראשונה (צילום: רפי אסור)
מאשרים תקציב. ישיבת מועצה בקרית אתא(צילום: רפי אסור)

בישיבת מועצת העיר קרית אתא, שהתקיימה בשבוע שעבר, אושר ברוב קולות התקציב השנתי של העירייה לשנת 2015  בסך 360 מיליון שקלים.  בישיבה נוספת דנו בדו"ח מבקר בעירייה וכן הוצגו נתוני הדוחות הכספיים לשנת 2014.

התקציב לשנת 2015 מסתכם בסך של 359,942 מיליון שקלים, לעומת שנה שעברה, בה עמד התקציב על סך של 336 מיליון שקלים. מהעיריה נמסר כי היקף התקציב מבטא את המשך מגמת הגידול בשטחי המגורים ואת התרחבות שטחי המסחר בעיר. כמו כן, באה לידי ביטוי מדיניות העירייה להרחבת השירותים לתושב, תוך שמירה על איזון תקציבי.

ישיבת המועצה הראשונה (צילום: רפי אסור)
מאשרים תקציב. ישיבת מועצה בקרית אתא (צילום: רפי אסור)

על פי נתוני מינהל הכספים, 52 אחוזים מתקציב העירייה מופנה לשירותי החינוך והרווחה. בשנת 2015 תרחיב העירייה את ההשקעה בחינוך על ידי תוספת משמעותית לתקציבי הממשלה. התוכנית כוללת בין היתר גם הרחבת פרויקטים ייחודיים וחדשניים. על פי הנתונים, 38 אחוזים מתקציב העירייה מבוסס על השתתפות ממשלתית ו-62 אחוזים הן השקעות עצמיות של העירייה.

בנוסף לאישור התקציב, אישרה מועצת העיר גם את תקציב הפיתוח, בסך של 375 מיליון שקלים. בשנת 2015 מתוכננות ברחבי העיר עבודות שיקום ושדרוג וכן הרחבת כבישים ומדרכות ברחובות שונים בעיר. בשנת 2015 יחל ביצוע הקמת בניין עירייה חדש ונגיש, כמו כן יבוצעו עבודות חיזוק מבנים במספר מוסדות חינוך וציבור בעיר. בנוסף, יושלם שלב ב' בפיתוח התשתיות בגבעת אלונים ויבוצעו מעגלי תנועה במספר מוקדים, בשיתוף עם משרד התחבורה.  מתוך נתוני הדו"ח, עולה כי 46 אחוזים מתקציב הפיתוח מופנה למוסדות ציבור וחינוך ו-54 אחוזים מופנה לתשתיות כבישים ותיעול.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ מסר בתגובה: "השקעה ברווחה וחינוך עם דגש על פיתוח תשתיות הם מרכיב מרכזי בתוכנית הצמיחה של העיר. אנו נמשיך להשקיע במתן שירותים איכותיים לתושבים ובהשקעה מאסיבית בנושא החינוך אשר זוכה לשבחים רבים ומגיעה להישגים ראויים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות