fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הילדים מסרבים ללכת לגן

הורים לילדים בגן מעיין בקרית אתא: "הילדים לא רוצים ללכת לגן בגלל שהסייעות בגן התחלפו מספר פעמים"
גן מעיין
גן מעיין (צילום ארכיון: אושרת שטיינברג קרן)
גן מעיין
גן מעיין (צילום ארכיון: אושרת שטיינברג קרן)

הורים לילדים הלומדים בגן החובה העירוני מעיין ברחוב רמז בקרית אתא טוענים, כי מתחילת השנה התחלף הצוות החינוכי מספר פעמים וכעת הילדים, שלא חוו יציבות חינוכית מתחילת השנה, לא רוצים ללכת לגן. "בתחילת השנה הילדים קיבלו גננת שחלתה לאחר תקופה מסוימת. מצאו גננת מחליפה ובמקביל חלתה גם הסייעת ויצאה לחופשת מחלה. מתחילת השנה, מדי מספר שבועות התחלפו או הגננת או הסייעת, כך שמתחילת השנה התחלפה הגננת וחמש או שש סייעות", סיפרה השבוע אם לילדה בגן הילדים.

"בשבוע שעבר שוב החליפו סייעת. בשנה הבאה הילדים שלנו עולים לכיתה א', אבל הילדים האלה עברו כל כך הרבה תהפוכות כל השנה שהם לא מוכנים לעלות לכיתה א'. לא הייתה להם כל השנה דמות חינוכית יציבה שהייתה להם לאורך כל השנה", אמרה האמא.

לדברי ההורים, הטענות שלהם לא מופנות אל הגננת הראשונה שחלתה, הם מאחלים לה רק בריאות. הטענות שלהם מופנים כלפי העירייה ומשרד החינוך שלא השכילו להתערב בזמן. "הילדים לא מרגישים בטוחים", הם אומרים.

מאחר והילדים עברו כל כך הרבה תהפוכות מתחילת השנה, בתקופה האחרונה זה הגיע למצב שחלק מהילדים בגן לא מעוניינים להיכנס אל הגן בבוקר, וחלקם אף פורצים בבכי מיד עם יציאתם מהבית לכיוון הגן. "הילדים לא רוצים להיכנס לגן בגלל השינויים האלה. מדובר בקבוצה של ילדים טובה, אבל זה הגיע למצב שיש הורים שצריכים להרגיע את הילדים מהבכי ולשכנע אותם כל הדרך מהבית אל הגן כדי שיכנסו", סיפרה אמא נוספת. הדמות היציבה היחידה של הילדים בגן היא הגננת המשלימה, אבל היא מגיעה רק ביום אחד בשבוע. אותו יום בו מגיעה הגננת המשלימה, הוא היום היחידי בו הילדים מסכימים ברצון להגיע אל הגן".

מעיריית קרית אתא נמסר בתגובה: "במהלך שנת הלימודים הוחלף הצוות החינוכי בגן בשל סיבות שונות, חלקן אישיות. מדור הגנים בעירייה בשיתוף עם משרד החינוך עשו ככל הנדרש על מנת לטפל במצב ולהעניק לילדים את הרמה החינוכית הטובה ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות