fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פינת אבן גבירול, ליד עזריאלי

חברת משה חדיף בונה פרויקט בוטיק ברחוב אבן גבירול בקרית אתא
אתר הבנייה בפרויקט פינת אבן גבירול בקרית אתא
אתר בנייה (צילום: אמיל דן)

חברת משה חדיף בונה פרויקט בוטיק בקרית אתא. הפרויקט "פינת אבן גבירול", הנבנה ברחוב אבן גבירול בעיר, רחוב שקט ויוקרתי, הממוקם בסמוך לקונסרבטוריון העירוני, חמש דקות הליכה ממרכז העיר ומקניון עזריאלי.

הפרויקט כולל שני בנייני בוטיק, בני 3 ו-5 קומות, הכוללים קוטג'ים, פנטהאוזים ודירות מרווחות. הבניין הראשון, הנבנה לגובה של 3 קומות ומשתרע לרוחב, כולל 5 קוטג'ים, כל אחד בעל 6 חדרים, על שטח של כ-133 מ"ר עם גינה מרווחת. מעל הקוטג'ים, נבנים שני פנטהאוזים, בעלי 6 חדרים על שטח של כ- 134 מ"ר. לפנטהאוזים שתי מרפסות, האחת על שטח של 25 מ"ר והשנייה על שטח של 10 מ"ר.

אתר הבנייה בפרויקט פינת אבן גבירול בקרית אתא
אתר הבנייה בפרויקט פינת אבן גבירול בקרית אתא (צילום: אמיל דן)

הבניין השני, הנבנה לגובה של 5 קומות, ייבנו ארבעה קוטג'ים, הכוללים 6 חדרים על שטח של 128 מ"ר. עוד בבניין, 6 דירות בנות 4, 5 חדרים. בין הבניינים ייבנה מגרש מרוצף ומרווח, שישמש למגרש חניית הדיירים. החברה המבצעת והיזמית בפרויקט היא קבוצת חדיף אחזקות 2000 בע"מ. מדובר בחברה שבונה עשרות שנים ברחבי הארץ ועד כה בנתה כ~500 יחידות דיור בקרית אתא, בעיקר בגבעת טל.

המפרט בפרויקט פינת אבן גבירול הוא עשיר במיוחד, בעל סטנדרט גבוה, בניה עם בלוקים איטונג וחיפוי קירות, באמצעות אבני ירושלים. כיום נמצא הפרויקט בשלב בניה מתקדם, כשהאכלוס צפוי לתחילת שנת 2015.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות