fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פטריסיו סייג: "נכשלתי"

בראיון אמיץ וגלוי לב ל'הד הקריות' אומר מאמן עירוני אתא כי היה לו סגל שחקנים יותר טוב מאשר לקבוצות האחרות ומודה כי נכשל במשימה. עם זאת הוא מאוד רוצה להמשיך בקבוצה
"הפציעות גמרו אותנו". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ
"הפציעות גמרו אותנו". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

משהו רע, רע מאוד, עובר על קבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא. בשישי שעבר אירחה הקבוצה את בית"ר נהריה, שמדורגת במקום ה-15, הלפני אחרון, ונוצחה 2:0. בכך רשמה אתא משחק שישי רצוף ללא ניצחון. המאזן של הקבוצה במשחקים אלה עלוב מאוד – 4 הפסדים ושתי תוצאות תיקו, והפרש שערים 9:2.

"הפציעות גמרו אותנו". פטריסיו סייג  צילום: איסר רביץ
"הפציעות גמרו אותנו". פטריסיו סייג צילום: איסר רביץ

בעקבות ההפסד אתא לא תסיים את העונה במקום החמישי לפחות, שממנו מגיעים לפלייאוף העליון. זה אומר שהמטרה המוצהרת שהציבה לעצמה הקבוצה בתחילת העונה -להתברג בין 5 הראשונות, כדי להגיע לפלייאוף העליון, הוחמצה.

יומיים אחרי ההפסד לנהריה מאמן הקבוצה פטריסיו (פאטו) סייג לוקח אחריות: "לא הצלחנו במשימה, לא נגיע לפלייאוף. נכון שיש ביום שישי עוד מחזור, אבל צריכים לקרות יותר מדי דברים כדי שנעלה לפלייאוף. פספסנו את ההזדמנויות שלנו.

"אני בפירוש רואה בכך כישלון אישי שלי. אם לא הצלחתי לשנות את המנטליות של השחקנים ושל הקבוצה, זה אומר שנכשלתי. היה לי סגל יותר טוב מאשר לקבוצות האחרות ואם לא הגענו לפלייאוף אז זה בהחלט כישלון".

לאורך מחזורים רבים הייתם מדורגים במקומות 3-4 ובתקופה האחרונה התרסקתם. למה זה קרה?

"אולי זה יישמע כתירוץ, אבל זה לא. כל החלוצים שלנו נפצעו, חסיב אבורוקון, מאור ג'נח ויקי ויצמן, כולם סיימו את העונה מוקדם מאוד. החלוץ היחיד שנותר, עידן ג'ררד, הוא לא גולר, וכך קרה שבחודשים האחרונים בקושי כבשנו. עד המחזור ה-22 הקבוצה שלנו נתנה הכי הרבה גולים בליגה א', לא רק במחוז צפון, בשתי הליגות – צפון ודרום. הפציעות גמרו אותנו, אבל עם זאת הייתי צריך לשנות דברים, לשנות את המנטליות ולא הצלחתי. לכן אני אומר שנכשלתי".

לפני שלושה חודשים וחצי כשהיו לכם 31 נקודות, אמר לי הקפטן יוחאי כהן שהוא צופה שיהיו חיכוכים עם השחקנים אחרי שהקבוצה תצבור 35 נקודות, כי על פי החוזים אין בונסים מעל 35 נקודות. ליוחאי זה בטח לא הפריע, אתא חושב

שזה הפריע לשחקנים אחרים?

"אם זה נכון אז טעיתי בבחירת השחקנים האלה. אני מאוד מקווה שזה לא נכון. שיחקתי 18 שנה מעולם לא התעסקתי בדברים האלה". מה קורה בעונה הבאה, אתה ממשיך באתא? "אני מאוד רוצה להמשיך. זה מועדון טוב, האנשים מאוד טובים, נותנים לעבוד. לפני שחתמתי אמרו לי שיש כאן אנשים קשים, שטויות, לא קשים, נתנו לי חופשיות ובהחלט הייתי מרוצה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות