fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף רשת מחסני השוק ייפתח היום בקרית אתא

הרשת כוללת היום 19 סניפים, כולל הסניף שייפתח בקרית אתא, ומונה כאלף עובדים. בחנויות הרשת ניתן למצוא את כל סוגי הכשרויות למוצרי המזון
מחסני השוק (צילום: ארכיון)
מחסני השוק (צילום: ארכיון)
מחסני השוק (צילום: ארכיון)
מחסני השוק (צילום: ארכיון)

סניף חדש של רשת "מחסני השוק" ייפתח לקהל הרחב בקרית אתא היום (שלישי). בפתיחה צפויות ללקוחות הפתעות ומתנות, ביניהן שף מפורסם שיבוא ויכין מתכונים.

לדברי מנכ"ל הרשת, שלום נעמן, הרשת נמצאת במגמת התרחבות: "עד היום לא הגענו לאזור המפרץ וכבר כמה שנים שחיפשנו מקום להיקלט באזור הגיאוגרפי הזה. אנו מתכננים לפתוח יותר חנויות באזור בשנה הקרובה".

רשת מחסני השוק הוקמה בשנת 1995. החנות הראשונה של הרשת הוקמה בבאר שבע, ועם השנים היא התרחבה אל הערים הדרומיות, כאשר בשנתיים האחרונות היא הגיעה לאזורי המרכז והצפון. הרשת כוללת היום 19 סניפים, כולל הסניף שייפתח בקרית אתא, ומונה כאלף עובדים. בחנויות הרשת ניתן למצוא את כל סוגי הכשרויות למוצרי המזון.

הרשת מתמחה במתן שירות קרוב ללקוח, זאת על מנת שיוכל לפנות אלינו בכל נושא."יש לנו מוקד שירות לקוחות ייחודי מסוגו באגף הקמעונות", ממשיך ואומר המנכ"ל, "הוא מאויש על ידי מענה אנושי משמונה בבוקר עד שמונה בערב. במוקד זה ניתן להעביר משוב, בקשות למוצרים מסוימים, רעיונות למבצעים ועוד".

לדברי נעמן, הרשת תומכת בגישה חברתית. הרשת פועלת בצורה נרחבת בתחום הקהילתי בכל עיר שבה היא נמצאת, ועובדיה מתנדבים למען חיילים, בתי חולים ומשפחות נזקקות. בראש השנה ופסח מתרימים מהצרכנים ברשת חמישה שקלים. בעלי הרשת מכפילים את הסכום ומחלקים אותו למשפחות נזקקות.

מוסיף נעמן, הייחוד של החברה היא שהיא רשת זולה הקרובה לבית. אם היום הצרכן רגיל לנסוע למרכזי קניות גדולים במשך עשר או חמש עשרה דקות, רשת מחסני חשמל דוגלת בהבאת חנויות זולות אל השכונה עצמה. הסניפים בדרך כלל לא גדולים אלא בינוניים, והסיסמה שלה בבאר שבע היא: הכי זול קרוב לבית.

לרשת יש מועדון לקוחות, שהוא המועדון היחידי בארץ, שמעבר להנחות וההטבות, הוא מעניק על כל קנייה נקודות זכות. באמצעות נקודות הזכות הצרכן יוכל לקבל בתמורתם מוצרים ממחלקת כלי הבית והטקסטיל במתנה ולממש את הנקודות במבצעים. לדברי המנכ"ל: "יש לנו 120 אלף חברי מועדון בארץ. בקרית אתא אנחנו הולכים לבצע הטבה, שבה כל לקוח שיצטרף למועדון, יקבל שובר זיכוי לקנייה בסופר. בנוסף לכך, את דמי ההצטרפות למועדון משלמים פעם אחת לכל החיים, הם לא משהו שצריך לחדש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות