fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ארז רצה להיות קצין בכיר ולתת את הנשמה למדינה. הוא נתן"

סמל ארז שגיא מקרית אתא נהרג הלילה בקרבות ברצועת עזה. הלווייתו תיערך היום בשעה 18:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בחיפה
ארז שגיא ז"ל (צילום עצמי)
ארז שגיא ז"ל (צילום עצמי)

סמל שגיא ארז, בן 19 מקרית אתא, לוחם בחטיבת גבעתי, נהרג הלילה בקרבות הקשים ברצועת עזה. ארז הוא אחד מעשרה החיילים שלחמו מול מחבלים.  הלווייתו תיערך היום בשעה 18:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בחיפה.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ: "בצער רב נתבשרנו אמש על נפילתו של סמל ארז שגיא ז״ל, לוחם חטיבת גבעתי תושב העיר. הייתי בבית המשפחה במהלך הלילה וראיתי את הכאב הרב שנפל באחת על המשפחה.תושבי קרית אתא, כולנו יחד תמיד כמשפחה אחת ברגעי שמחה ועצב. אני רואה חובה מוסרית מאיתנו לעמוד לצד משפחת שגיא בשעתם הקשה והכואבת".

הלילה נהרגו חמישה חיילי צה"ל  בעת סיכול ניסיון חדירה של חוליית מחבלים דרך פיר מנהרה ליישוב נחל עוז:  סמל ראשון אליאב אליהו חיים כחלון, מעוצבת השריון "סער מגולן" , בן 22 מצפת. כחלון, הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו, רב-טוראי מידן מימון ביטון , מעוצבת השריון "סער מגולן", בן 20 מנתיבות. ביטון, הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי לאחר מותו, רב-טוראי נירן כהן, מעוצבת השריון "סער מגולן", בן 20 מטבריה. כהן הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי לאחר מותו, רב-סמל עדי בריגע מעוצבת השריון "סער מגולן", בן 23 מבית שקמה. בריגע הועלה מדרגת סמל-ראשון לדרגת רב-סמל לאחר מותו.

סמל נדב ריימונד לוחם בקורס מפקדי כיתות, בן 19 משדמות דבורה. סמל נדב ריימונד הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. הלוויתו תתקיים היום (שלישי), בשעה 18:00 בבית העלמין בשדמות דבורה. 

שגיא ארז ז"ל (צילום עצמי)
שגיא ארז ז"ל (צילום עצמי)

יניב הרן בן דודו של ארז שגיא ז"ל:"ארז היה ילד נחוש, החלטי מאוד, שכל מה שתכנן ורצה, עשה בדרך שלו. הוא היה ילד צנוע ויפה, שיצא לקורס מ"כים כי רצה להיות קצין בכיר בצבא ולתת את הנשמה למדינה. הוא נתן.

"הוא השאיר שתי אחיות בנות 17, 14 והורים והמון אחים אחרים שהם לא ביולוגים, חברים ובני דודים. היה ילד שכולם אהבו, כמו כל הסטראוטיפים, אבל פה באמת. "ביום שישי האחרון ההורים שלו ארגנו תרומה לגדוד שלו ונסעו לשטח כדי להביא לחיילים 400 סנדוויצ'ים, תחתונים, גרביים וגופיות. גם אני פגשתי אותו ביום שישי בשטח. הוא אמר לי, שהוא מרגיש מוכן והוא מת להיכנס לקרוע אותם, כי המלחמה צודקת. החיילים בשטח כל כך מאמינים במה שקורה עכשיו, מאמינים שהמלחמה הזו צודקת שהם נכנסים לשטח מורעלים, וכך גם ארז היה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות