fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחו שערי איקאה

איקאה ישראל פתחה הבוקר (שלישי) בצפון את הסניף השלישי של הרשת בקרית אתא השקעה של 380 מיליון שקלים. צפי ל- 2014: 5.4 מיליון מבקרים
מחכים ובמצפים לשופינג. לקוחות בפתיחת החנות (צילום: הילה מלמד)
מחכים ובמצפים לשופינג. לקוחות בפתיחת החנות (צילום: הילה מלמד)

רשת איקאה ישראל, הבוקר, (שלישי) את החנות השלישית בצמוד לצומת קרית אתא. שטח החנות החדשה משתרע על פני 27 אלף מ"ר ובהקמתה הושקעו כ- 380 מיליון שקלים. החנות החדשה תפעל בקונספט ייחודי של חיבור לקניון בתוך מתחם מסחרי, כשמתוך חלונות הראווה שבקניון, ניתן יהיה להשקיף אל החנות ולהיפך. על רקע פתיחת החנות החדשה, תחזית הרשת לשנת 2014 היא: 5.4 מיליון מבקרים, 1,200 עובדים והפעלת מאות עובדי קבלנים וספקים מהאזור, מכירת 25 מיליון פריטים והשקת 14 קולקציות עיצוב חדשות במהדורה מוגבלת. שטח שלושת החנויות יסתכם ב- 80 אלף מ"ר.

טקס פתיחת החנות היה במעמד: ראש עריית קרית אתא יעקב פרץ, השגריר השבדי קארל מגנוס, הבעלים של רשת איקאה ישראל מתיו ברונפמן, מנכ"ל איקאה הנכנס שוקי קובלנץ ומנכ"ל איקאה היוצא שלומי גבאי.  בסניף ה-350 במספר של הרשת, לא ויתרו וקיימו את טקס ניסור העץ המסורתי בשוודיה.

מנכ"ל איקאה ישראל שוקי קובלנץ: "אנו נרגשים לרגל פתיחת החנות השלישית של הרשת בקריית אתא. כניסתה של איקאה לאזור הצפון מיישמת בצעד נוסף את חזון איקאה "להעניק חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר". עוד בשלבי ההקמה של החנות, היינו עדים לתנופת בניה מוגברת באזור המסחרי של צומת אתא והחנות כבר מהווה אבן שואבת ליזמים ובעלי עסקים באזור הצפון. כפי שנוכחנו לראות בנתניה ובראשל"צ, אנו מאמינים כי החנות החדשה תהווה מוקד משיכה לתושבי המטרופולין, תוביל ליצירת הזדמנויות בפיתוח המסחרי, התעסוקתי והפנאי ואף תשפר את איכויות המסחר באזור".

מחכים ובמצפים לשופינג. לקוחות בפתיחת החנות  (צילום: הילה מלמד)
מחכים ובמצפים לשופינג. לקוחות בפתיחת החנות (צילום: הילה מלמד)
טקס ניסור העץ  המסורתי.  איקאה קרית אתא
טקס ניסור העץ המסורתי. איקאה קרית אתא (צילום: זוג הפקות)
 רגע לפני פתיחת הדלתות. העובדים ממתינים
רגע לפני פתיחת הדלתות. העובדים ממתינים (צילום: זוג הפקות)
שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס
מתרגש. שוקי קובלנץ מנכ"ל רשת איקאה הנכנס (צילום: זוג הפקות)ויש גם שוודיות. פתיחת איקאה בקרית אתא

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות