fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון שביעי רצוף של אתא

אליצור קרית אתא גברה ביום שלישי במשחק חוץ על מכבי רעננה 67:74 והתבססה בראש הטבלה, ביחד עם מכבי קרית גת. ביום שלישי השתיים נפגשות באתא למשחק העונה
המשחק הכי טוב שלו באתא. גויינר דאליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
המשחק הכי טוב שלו באתא. גויינר דאליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מי יעצור את הקטר מקרית אתא? ביום שלישי יצאו חניכיו של שרון אברהמי למשחק חוץ נגד קבוצת התחתית מכבי רעננה ועברו עוד יום עבודה, בסיומו רשמו וי גדול. אתא ניצחה 67:74 ובכך השלימה ניצחון שביעי ברציפות ועלתה למאזן מצוין של 4:13. אליצור מדורגת בראש טבלת הליגה הלאומית, ביחד עם מכבי קרית גת. ומי מגיעה ביום שלישי לקרית אתא? ניחשתם נכון, מכבי קרית גת.

הולך להיות לנו משחק עונה סופר מעניין. להזכירכם, בסיבוב הראשון, בקרית גת, המפגש בין השתיים הסתיים בצורה דרמטית בניצחון של המקומיים 96:102, אחרי הארכה. המשחק ברעננה הבליט שוב את העוצמה הקבוצתית של קרית אתא. דווקא השחקנים המקומיים הצעירים, שהפכו לציר מרכזי בקבוצה, בתוכם  גיא דותן, תומר גינת, לירן מורן ואוראל לב, לא הבריקו במיוחד במשחק ההתקפה, אבל תרמו תרומה גדולה למשחק ההגנה הקבוצתי. אצל דותן זה נבע בעיקר מבעיית עבירות מוקדמת.

המשחק הכי טוב שלו באתא. גויינר דאליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
המשחק הכי טוב שלו באתא. גויינר דאליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאידך הזר גויינר דאליס נתן הצגה גדולה עם 25 נקודות (שליש מהתפוקה הקבוצתית) ו- 10 ריבאונדים. ללא ספק המשחק הכי טוב שלו בקבוצה העונה. ג'וליאן מילס, הסקורר מספר אחת של הקבוצה, היה ביום התקפי חלש, אבל ברבע האחרון התעורר קצת וסיים עם מאזן דו ספרתי ועוד כמות יפה של ריבאונדים ואסיסטים. את התמונה השלימו שני המתאזרחים גורדון לואיס וסיימון פארין.

כמו ברוב משחקיה בחוץ אתא הכריעה את המשחק במאני טיים. היא אומנם סיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:19, אך ירדה להפסקה בפיגור 31:28, אחרי שהציגה משחק הגנה סביר ויכולת חלשה בהתקפה. ברבע השלישי אתא החלה לחזור, בעיקר מבחינה התקפית, וסיימה את הרבע בתוצאה 20:25 ועלתה ליתרון כללי במשחק 51:53. ברבע האחרון "חנקו" חניכיו של אברהמי את רעננה בהגנה לוחצת והבטיחו את הניצחון 67:74.

כאמור ביום שלישי תארח אליצור אתא את קרית גת למשחק על המקום הראשון בליגה. יש להניח שהמשחק ישודר בערוץ הספורט ולפיכך המועד המדויק של המשחק ייקבע בתחילת השבוע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות