fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה לאומית: אתא ניצחה אחרי שתי הארכות

בתום משחק סופר דרמטי גברה אליצור עירוני קרית אתא על א.ס. רמת השרון בתוצאה 104:115 אחרי שתי הארכות. רמת השרון הובילה ברבע השלישי בהפרש של 19 נקודות. מהלך מבריק של ההנהלה - צרפה ברגע האחרון את תומר בר אבן ממכבי חיפה, שהצטיין
אור זינדרמן
נתן הצגה במשחק. אור זינדרמן (צילום: איסר רביץ)

הליגה הלאומית בכדורסל ממשיכה לספק דרמות והפתעות. ביום שלישי יצאה אליצור עירוני קרית אתא למשחק חוץ נגד א.ס. רמת השרון. העונה חניכיו של שרון אברהמי התקשו לנצח בחוץ, גם הפעם זה היה קשה, מה זה קשה, סופר קשה, אבל נגמר עם חיוך ענק.

אתא ניצחה אחרי שתי הארכות בתוצאה 104:115. בתום המועד החוקי של המשחק נרשם שוויון 84 וגם אחרי חמש דקות של הארכה הראשונה לא הושגה הכרעה – 95:95. להארכה השנייה עלו שחקני אתא בטרוף ולא הותירו כל סיכוי למקומיים. הם ניצחו את הארכה בתוצאה מרשימה 9:20, בדרך לניצחון כללי במשחק בתוצאה אמריקאית.

אור זינדרמן
נתן הצגה במשחק. אור זינדרמן (צילום: איסר רביץ)

בגדול המשחק התנהל בשליטת רמת השרון בשלושת הרבעים הראשונים. בתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 34:46 לזכותה, והפער צמח ברבע השלישי עד להפרש של 19 נקודות. לקראת סוף הרבע החלו חניכיו של אברהמי להתעורר והם צמצמו את הפער בהדרגה. שש שניות לסיום המשחק קלע ג'רמי אלן שלשה מטורפת, שקבעה שוויון 84. מכאן אתא לא הסתכלה אחורה ולקחה את המשחק בגדול.

הרבה קרדיט צריך לתת להנהלת הקבוצה שעשתה צעד מבריק ברגע האחרון של מועד העברות. אתא צרפה את תומר בר אבן ממכבי חיפה. על פי התקנון שחקן עד גיל 22 יכול לשחק בו זמנית בשתי הליגות הבכירות, הנהלת מכבי חיפה נענתה לבקשת הנהלת אתא והשאילה את בר אבן עד תום העונה. הוא ישחק ויתאמן במקביל בשתי הקבוצות. המהלך הזה הוא מצוין לכולם, קודם כל לשחקן, אבל גם לקרית אתא.

יש להניח שבפלייאוף הוא לא ישחק במכבי חיפה, אבל חיפה תרוויח שחקן בשל יותר לעונה הבאה. בר אבן (22. 1.92 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, ממנה עבר למכבי חיפה, הוא משחק כגארד (עמדות 1~2). הוא קלע במשחק 17 נקודות ולקח 7 ריבאונדים, וכל זאת אחרי אימון אחד בלבד בקבוצה. ההחלטה להביא את בר אבן התקבלה בגלל פציעתו של אילן נניקשוילי, שסובל ממתיחה ברצועות הברך, ועשוי לחזור לפעילות עוד שבועיים.

פרט לבר אבן הצטיינו באתא אור זינדרמן, כריס ווטסון וג'רמי אלן, שקלע את השלשה של המשחק. דונלד רוטפורד היה חלש. קלעו לזכות אתא: ג'רמי אלן 24, אור זינדרמן 20, תומר בר אבן 17, סיימון פארין 16, כריס ווטסון (9 ריב') 12, נועם לייש 11, מוטי מוסקוביץ' 8 ודונלד רוטפורד 7.

ביום שלישי בשעה 19:00 תארח אתא בהיכל הספורט את אליצור רמלה למשחק חשוב מאוד. ניצחון של אתא עשוי להחזיר אותה חזק לתמונת הפלייאוף העליון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות