fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אתא חתכה את האוקראיני והביאה שחקן מאזרבייג'אן

עוד לפני שהחל האימון הוחלט לשלוח את האוקראיני סיידור מיקיאלו הביתה. במקומו הובא מגיש מבאקו. זר שלישי מארגנטינה, לואיס קריסטיאן, אמור לנחות בארץ ביום ראשון
אלכסיי צ'רבקוב (משמאל) וסיידור מיקיאלו (צילום: איסר רביץ)
אלכסיי צ'רבקוב (משמאל) וסיידור מיקיאלו (צילום: איסר רביץ)

13 שחקנים השתתפו ביום ראשון השבוע באימון של הפועל עירוני קרית אתא כדורעף, בתוכם שלושה זרים, שני ארגנטינאים יהודים וכל היתר ישראלים, רובם צעירים מוכשרים.

באותו בוקר נחת בארץ הזר החדש של הקבוצה, אלכסיי צ'רבקוב (28, 1.88) מבאקו בירת אזרבייג'אן, שמשחק בתפקיד מגיש ואחרי אימון אחד הותיר רושם טוב, למרות שהיה עייף מהטיסה. באימון השתתף גם הזר האוקראיני של הקבוצה סיידור מיקיאלו שהגיע לארץ לפני שבועיים וחצי אבל לא הרשים את המאמן אורי שפירא.

עוד לפני שהחל האימון נפלה החלטה לחתוך אותו. בתום האימון הוא נקרא לשיחה על ידי שפירא ועוזרו גנאדי גולדרין, שהוא דובר רוסית, ולצורך העניין הודיע לזר האוקראיני כי הוחלט לשחרר אותו. הוא הופתע מההחלטה כיוון שלא ידע שהובא למבחנים. מנכ"ל המועדון אלון אלפיה ביקש מגנאדי שיודיע למיקיאלו כי למחרת בשעה 09:00 הוא אמור לצאת לשדה התעופה בן גוריון.

לבלינקר נודע, כי הנהלת עירוני אתא החליטה להביא זר שלישי, ארגנטינאי בשם לואיס קריסטיאן בן 27, שמשחק כשחקן חוץ ומתנשא לגובה 198 ס"מ. הוא שיחק בעונה האחרונה ברוסריו בליגה הראשונה בארגנטינה, שנה קודם שיחק בבלגיה ולפני כן בספרד בסופר ליגה.

הארגנטיניאי החדש לא ירגיש ממש כשחקן זר שכן בשורות אתא משחקים השנה שני ארגנטינאים יהודים, מרסלו בר ואנריקה (קיקה) סטרוצ'וק. מרסלו (37 1.96), שיחק לפני עשר שנים בקרית אתא. באימון ביום ראשון הוא כמעט לא השתתף בכלל מתיחה בשריר התאומים, המאמן שפירא אמר שהוא מוכן לחתום על מתיחה וחשש מפציעה חמורה יותר. למחרת הובא מרסלו לטיפול אצל הפיסיותרפסיט של הקבוצה איגור גרומצקי.
חברו אנריקה (קיקה) סטרוצ'וק הפגין יכולת טובה באימון, הוא שיחק בשנתיים הקודמות בהפועל ירושלים, שנה קודם שיחק בבלגיה ושנה קודם שיחק במכבי תל אביב והיה שותף איתה לזכייה בדאבל.

לאימוני הקבוצה הצטרף גם הצעיר איליה גולדרין שסיים טירונות. איליה, בנו של עוזר המאמן גנאדי גולדרין הוא שחקן מוכשר מאוד ומשחק בנבחרת הנוער של ישראל ושייך לפנימיית המחוננים בוינגייט.
את הסגל השלימו הזר הרוסי אלכסנדר סורוקולטוב והישראלים: שון קסל, פאדי דאניאל, ניר כהן, ליאון בלכמן ובוריס קוקוב.

אלכסיי צ'רבקוב (משמאל) וסיידור מיקיאלו (צילום: איסר רביץ)
אלכסיי צ'רבקוב (משמאל) וסיידור מיקיאלו (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות