fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: מייק סינגלטרי יחליף את ג'אמל הורני

הזר שחתם באתא לא הצליח לחדש את הדרכון שלו בארצות הברית והנהלת הקבוצה החליטה לחתוך ולהביא את מייק סינגלטרי - בוגר קולג' בן 24. דארין ג'ובנס הצטרף השבוע לאימונים
דארין גובנס
נפל מהרגליים בשתי הדקות האחרונות. דארין (אנטוני) גובנס (צילום: נחום סגל)

בשעה טובה פתחו השבוע בקרית אתא את אימוני הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית. לאימון הפתיחה, שהתקיים ביום ראשון, התייצבו כל השחקנים הישראלים של הקבוצה, אך עדיין ללא הזרים.

ביום שלישי הצטרף לאימונים הזר דארין גובנס בן ה-24, שסיים כסגן מלך הסלים בליגה האיסלנדית בעונה שעברה. אבל במקביל לפתיחה המוצלחת של האימונים קיבלה הנהלת אתא חדשות רעות בשבוע שעבר מהזר השני, ג'אמל הורני, שחתם לפני חודשים בקבוצה. הורני, ממוצא פנמי שמתגורר בארצות הברית, נתקל בקשיים לחדש את הדרכון שלו בארצות הברית. הנהלת קרית אתא החליטה לפעול מיד ויצרה קשר עם זר אחר שהיה על הכוונת של מאמן הקבוצה שרון אברהמי.

 דארין גובנס
מלך הסלים של הליגה האיסלנדית הצטרף השבוע לאימונים. דארין גובנס (צילום: נחום סגל)

מדובר במייק סינגלטרי, שחקן אמריקאי, בוגר קולג' בן 24, שלא שיחק מחוץ לארצות הברית ומתנשא לגובה שני מ'. סינגלטרי הוא שחקן רב גוני והוא יכול לשחק בעמדות שלוש, ארבע וחמש. העסקה עם השחקן עדיין לא סגורה. הנהלת אתא העבירה לו את ההצעה הכספית שלה והיא מחכה לתשובה ממנו. אם סינגלטרי יסכים לתנאים יש מצב שהוא יגיע לארץ כבר בשבוע הבא.

בינתיים כל שאר השחקנים מתאמנים בהיכל הספורט החדש, האולם הביתי של הקבוצה, פרט לזר השני דארין גובנס מתאמנים גם: המתאזרח הוותיק כריס ווטסון, קובי אייזיק, נועם לייש, ראובן בר, האחים אילן ואבי נניקשוילי, גל חלמיש ושחקני הנוער: בן שמילה, ערן בוטנסקי, עמית כהן ויוני רדובסקי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות