fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ואז הגיע גל חלמיש

משך כמעט משחק שלם שחקן הפועל עפולה, אקס קרית אתא, גל חלמיש, לא פגע, ואז במאני טיים, שתי שניות לסיום הארכה דפק חלמיש שלשה לפנים של אתא. עפולה ניצחה 85:87
לא יפה גל, ככה עושים לאקסית? (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אליצור עירוני אתא שוב הפסידה. ביום שלישי התייצבה הקבוצה למשחק ביתי חשוב מאוד נגד הפועל עפולה, לעיני 300 צופים בהיכל הספורט בגן הרצל.

שרון אברהמי וחניכיו ידעו שאת המשחק הזה אסור להפסיד, כי הם התייצבו למשחק עם מאזן שלילי של ניצחון אחד ושני הפסדים. עפולה הגיעה למשחק עם שני ניצחונות ושני הפסדים. ניצחון של אתא היה משווה את המאזן בין שתיהן ודוחף אותה למעלה, הפסד עלול לדרדר אותה.

אחרי משחק שקול, דרמטי ומרתק, שלא התעלה לרמה גבוהה, ניצחה עפולה 85:87 בתום הארכה. מה זה עשה לשתי הקבוצות? עפולה התברגה במקום השני עם מאזן 1:3, אתא התדרדרה אל המקום הלפני אחרון עם מאזן הפוך 3:1.

אתא התחילה טוב את המשחק והובילה 11:16 בתום הרבע הראשון ו-29:37 בתום המחצית הראשונה. גם בתום הרבע השלישי שמרה אתא על יתרונה 50:56, אבל ברבע הרביעי עפולה עשתה מהפך ועלתה ל-58:61. מכאן ועד הסיום התנהל משחק צמוד ומותח ובתום 40 דקות התוצאה הייתה שוויון 75.

שתי הקבוצות התייצבו להארכה שהייתה הפכפכה. 50 שניות לסיום אתא הובילה 81:84, עפולה השוותה ואז כשהשעון הורה 2.2 שניות לסיום עלה גל חלמיש, אקס קרית אתא, לשלשה, הוא עשה את זה קודם 10 פעמים והחטיא את כולם, הפעם הוא דפק סל מהסרטים, איך אומר שימי ריגר (שיהיה בריא) "רק רשת"? בסיום 85:87 לעפולה. אכזרי וקריטי מבחינתה של אתא.

לא יפה גל, ככה עושים לאקסית? (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אגב נזכיר כי חלמיש הוכתר בתום העונה שעברה ככדורסלן העונה של עיתון 'הד הקריות'. יו"ר אתא נפתלי בנטוב נראה בסיום המום מהסל של חלמיש ומתוסכל מההפסד, אך גם אופטימי: "זה היה הפסד אכזרי, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. תהיה עונה קשה, כל הקבוצות ברמה די שווה והכול יכול לקרות. נקווה לטוב".

הרבו לקלוע לאתא: סיימון פארין 19, ג'רמי אלן ומייריק פרג 18 כ"א, נועם לייש 11 וכריס ווטסון 7 נק'.

ביום שלישי הקרוב תצא קרית אתא למשחק חוץ נגד הפועל קצרין/ גליל עליון.

המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות