fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: הצגה נדירה של עירוני אתא

בלעדי הרכז ליאור שגב, שגמר את העונה, יצאה עירוני עזריאלי קרית אתא למשחק חוץ שני ברציפות, נגד עירוני אשקלון וניצחה בגדול 81:102, תוך תצוגת משחק קבוצתית נדירה, עם 33 אסיסטים. ג'וליאן מילס קלע סל מטורף ותומר גינת הוכתר כשחקן המצטיין של הליגה לחודש אוקטובר. סיימון פארין הרכז והקפטן
הרכז והקפטן החדש. סיימון פארין צילומים: אדריאן הרבשטיין
הרכז והקפטן החדש. סיימון פארין צילומים: אדריאן הרבשטיין

שבוע לא קל עבר על קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא. בשישי שעבר דיווחתי על החששות מפציעה חמורה של הרכז המצוין ליאור שגב (ראו ראיון עם שגב). בסוף השבוע אכן החששות התאמתו, האבחנה – קרע ברצועה הצולבת, המשמעות – שגב גמר את העונה, המשמעות הקבוצתית – לאתא אין רכז וקשה מאוד למצוא עכשיו רכז במקומו. השוק, נכון לעכשיו, ריק.

עם התחושה הזו התאמנה הקבוצה השבוע וביום שלישי יצאה אתא למשחק חוץ שני ברציפות, הפעם נגד עירוני אשקלון. המתאזרח סיימון פארין קיבל את שני התפקידים של שגב, גם רכז גם קפטן. לפני שריקת הפתיחה התקיים טקס קצר במהלכו הוענקה תשורה לשחקן אתא, תומר גינת, אחרי שנבחר על ידי מנהלת הליגה לשחקן המצטיין של חודש אוקטובר. בהחלט בחירה מכובדת מאוד לשחקן הצעיר, שנותן כל משחק הצגה ומציג מספרים אדירים של דאבל דאבל, גם בנקודות וגם בריבאונדים, כאשר הוא מתקרב לממוצע של 20 נקודות למשחק כ-14 ריבאונדים למשחק וגם באסיסטים הוא מספק נתונים מצוינים. אגב את המגן העניק לגינת יו"ר עירוני אתא נפתלי בנטוב.

 הרכז והקפטן החדש. סיימון פארין   צילומים: אדריאן הרבשטיין
הרכז והקפטן החדש. סיימון פארין
צילומים: אדריאן הרבשטיין

עם הפתיחה אותתה אתא על כוונותיה. חניכיו של יוסי בונן נתנו הצגת קבוצתית נדירה וניצחו 81:102. כבר בתחילת המשחק השתלטה אתא על המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:30. גם בשלושת הרבעים האחרים אתא ניצחה – 22:23, תוצאת המחצית הראשונה 42:53. ברבע השלישי אתא הכריעה את המשחק, כשסיימה את הרבע ביתרון 18:27 ובתום הרבע לוח התוצאות הראה מספר עגול 60:80 לאתא. הרגע הנדיר ברבע זה היה ממש עם סיומו. הזר ג'וליאן מילס, שהיה מצוין, קלט ריבאונד מתחת לסל, הוא ידע שנותרו עוד שתי שניות, התקדם מעט ונחסם, בדרך בלתי ברורה הוא הצליח להתגבר על המגן וביד אחת זרק משלושת רבעי המגרש כדור ארוך, כשהכדור היה בדרך נשמע הבאזר לסיום הרבע, הכדור פגע בקרש ונכנס.

הרבע הרביעי היה גארבג' טיים ארוך ומיותר, שהסתיים בתוצאה 21:22 לאתא. בסיום כאמור הצפוניים ניצחו 81:102 והשלימו ניצחון חוץ שלישי בארבעה משחקים. המשחק הביתי היחיד העונה הסתיים בהפסד. מוזר ומפתיע כי בעונה שעברה אתא שמרה על הבית משך כל העונה הסדירה. סל הניצחון הגדול היה אומנם מול קבוצה בינונית, אבל אי אפשר להמעיט מחלקה של אתא במשחק. חניכיו של בונן, כולם ללא יוצא מהכלל, תרמו את חלקם לניצחון הגדול. שחקני החמישייה קלעו מעל 10 נקודות כל אחד, אבל הנתון הכי מרשים, הקבוצה מסרה במהלך המשחק 33 אסיסטים. נתון בלתי נתפס למשחק אחד. קלעו לאתא: ג'וליאן מילס 24 נק' (12 אסי' ו~6 ריב'), תומר גינת 20 נק' (14 ריב' ו-5 אסי'), ג'ויינר דאליס 20, סיימון פארין 15, ג'ורדן לואיס 11, רועי יחיא 6, גל חלמיש 5 וסרור 1.
ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00, תארח אתא באולמה הביתי את א.ס. רמת השרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות