fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: גובנס משתלב נהדר, מחכים גם לקלארק

עירוני קרית אתא קיימה לאחרונה שלושה משחקי אימון, אחד הסתיים ניצחון מפתיע על גליל/גלבוע מליגת העל ושני האחרים בהפסדים לכפר סבא והרצליה. כריס ווטסון הצטיין
עושה רושם מצוין בתקופת ההכנה. דארין גובנס
עושה רושם מצוין בתקופת ההכנה. דארין גובנס (צילום: נחום סגל)

עירוני קרית אתא קיימה בחמישי שעבר משחק אימון מול הפועל עפולה בחוץ. משחק אחרון לפני טורניר אבי גולץ ז"ל, שנערך בתחילת השבוע בהיכל הספורט בקרית אתא.

עושה רושם מצוין בתקופת ההכנה. דארין גובנס
עושה רושם מצוין בתקופת ההכנה. דארין גובנס (צילום: נחום סגל)

למרות שברזומה של אתא יש ניצחון על גלבוע/גליל מליגת העל במשחקי ההכנה, אתא הפסידה לעפולה 82:72 במשחק בו עפולה שלטה רוב הזמן.

בסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה כבר על 31:45 לזכות עפולה, אבל רבע שלישי נהדר של כריס ווטסון וצמד הזרים החדש דארין גובנס ואייבורי קלארק, הוביל לריצת 7:21 של אתא, וצימקה את התוצאה ל-52:50 בלבד אחרי שבע דקות ברבע השלישי.

רצף שלשות של עפולה, הוריד אותם ביתרון של 53:58 בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון הזרים של אתא המשיכו להציג יכולת טובה, אבל המארחים המשיכו לצלוף מהשלוש, מה שהספיק לניצחון של עפולה.

בעקבות ההפסד באתא מבינים שיש עוד הרבה עבודה בצד ההגנתי, אבל מרוצים מהשתלבות הזרים בקבוצה, כשגובנס נראה פשוט מצוין ובעיקר מרוצים מהיכולת הטובה של המתאזרח כריס ווטסון.

קלעו לאתא: דארין גובנס 26, כריס ווטסון 17, אייבורי קלארק 11, קובי אייזיק 9, אילן נניקשווילי 5, אבי נניקשווילי ובר ראובן 2 כל אחד.

שבוע לפני המשחק עם עפולה קיימו חניכיו של שרון אברהמי שני משחקי ידידות נגד הפועל כפר סבא מהלאומית, שהסתיים בהפסד 78:72, לאחר הארכה.
בתום המועד החוקי הייתה התוצאה תיקו 62. במשחק השני הפתיעה אתא את הפועל גלבוע/גליל מליגת העל במשחק שהתקיים בגן נר. חניכיו של אברהמי ניצחו בתוצאה 69:73.

בשבוע הקרוב, בימים ראשון עד שלישי תשתתף אתא בטורניר של מנהלת הכדורסל שיתקיים בקריות, כשמכבי ביאליק ועירוני אתא יארחו ביחד את הטורניר בהשתתפות עירוני אתא, מכבי ביאליק, הפועל עפולה, הפועל נהריה, הפועל גליל עליון ועירוני רמת גן.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות