fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין סיכוי להגיע לפלייאוף העליון"

את הכותרת הזו סיפק לנו יו"ר אליצור קרית אתא נפתלי בנטוב, אחרי עוד הפסד צורב וכואב של הקבוצה, הפעם במשחק חוץ נגד אליצור אשקלון. בנטוב: "עשינו טעות גדולה ששחררנו את מרפי הולווי"
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)
המום מהסל של חלמיש. נפתלי בנטוב (צילום: נחום סגל)

לילה קשה עבר ביום שלישי על אנשי אליצור עירוני קרית אתא כדורסל, אחרי ההפסד במשחק חוץ לאליצור אשקלון 98:95. זה היה עוד משחק מסוג המשחקים שאתא הובילה רוב הזמן, ירדה למחצית ביתרון 2 פלוס ובסיום נוצחה בהפרש זעיר. זה קרה העונה המון פעמים וזה מתסכל את כל המערכת. אתא פתחה טוב והובילה כבר בהפרש של 14 נקודות ברבע הראשון. אשקלון חזרה לעניינים ושנייה לסיום המחצית הראשונה דפקה שלשה מדהימה כדי לצמצם פיגור של חמש הפרש לשתיים בלבד. אנשי אתא תפסו את הראש, הם בשלב הזה הבינו שלשלה הזו תהיה השפעה מכרעת על המשחק.

ברבע השלישי אשקלון עשתה מהפך ועלתה ליתרון 68:72, אבל חניכיו של שרון אברהמי לא ויתרו וברבע האחרון עשו מהפך נוסף ועלו ליתרון 77:80. מכאן ועד הסיום הייתה נדנדה, היתרון עבר מצד לצד ובסיום המקומיים מאשקלון חגגו ניצחון חשוב מאוד.

ג'רמי אלן, שקלע 27 נקודות, המשיך ביכולת הגבוהה, אך האחוזים שלו לשלוש היו חלשים: 1 מ-5. גם סיימון פארין בלט עם 26 נקודות. הזר החדש, דונלד רוטפורד שיחק 28 דקות והיה חלש. הוא קלע 6 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. גם אילן נניקשוילי היה ביום חלש מאוד עם 3 נקודות בלבד ו-5 אסיטים. מאידך מוטי מוסקוביץ' היה מצוין – קלע 17 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, נועם לייש קלע 12 נקודות באחוזים גבוהים לשלוש – 4 מ-6.

בעקבות ההפסד התרחקה אתא מהמקום השמיני, שמוביל לפלייאוף העליון ובו נמצאת אשקלון עם עשרה ניצחונות, לאתא רק 7. למרות שנותרו עוד שבעה מחזורים היו"ר המיתולוגי, שכבר עבר 40 עונות פלוס עם הקבוצה משנה פאזה: "לפי דעתי אין לנו סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. צריך להתמקד מעכשיו בהישארות בליגה ולאסוף כמה שיותר נקודות לקראת הפלייאוף התחתון".

הזר החדש לא מספק את הסחורה, מאידך מרפי הולווי ממשיך לספק דאבל דאבל בכפר סבא. מה דעתך?
"טעות גדולה, אסור היה לשחרר את מרפי הולווי".

יש להניח שאת ההחלטה הזו קיבל המאמן שרון אברהמי. ביום שלישי בשעה 19:00 תארח אתא בהיכל הספורט את קבוצת הצמרת עירוני רמת גן שנמצאת בכושר מצוין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות